به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، بر اساس برنامهریزی به عمل آمده به منظور ایجاد امکان ارتباط بین مردم و مدیران ارشد بانک مسکن به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی،امسال مدیران بانک مسکن با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک در روزهای 13 تا 17 بهمن ماه به سوالات گوناگون مردم در حوزه فعالیتهای بانک مسکن پاسخ میدهند.
مطابق با جدول زمانبندی طراحی شده عموم مردم میتوانند سوالات مختلف خود را در ارتباط با دستورالعملها وبخشنامههای بانک مسکن در روز شنبه 13 بهمن ماه سال جاری به صورت تلفنی با مدیر مربوطه مطرح کنند.محمد حسن مرادی مدیر امور طرح وبرنامه مسکن در این روز در ساعات 10 تا 12به سوالات مطرح در این حوزه پاسخ خواهند داشت.
همچنین،محمد حسن علمداری،مدیر امور اعتباری بانک مسکن در روز دوشنبه 15 بهمن ماه از ساعت 10 صبح تا 12، به همراه یکی دیگر از مسوولان این بخش آماده پاسخگویی به سوالات مردمی در خصوص مسائل مختلف از جمله تسهیلات بدون سپرده مسکن هستند.
ساسان شیردل،مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن نیز از ساعت 10 تا 12 روز سه شنبه 16 بهمن ماه در مرکز ارتباط با متشریان بانک مسکن آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان وعموم مردم در ارتباط با خدمات الکترونیکی بانک مسکن هستند؛همچنین مشتریان بانک مسکن وسایر افراد میتوانند سوالات خود در خصوص امور حقوقی و وصول مطالبات،مشکلات و مشتریان مرتبط با شعب را با داوود خلجستانی،مدیر امور حقوقی و وصول مطالبات بانک مسکن و همچنین محمود لاری دارابی، مدیریت امور استان ها و بازاریابی مطرح کنند؛زمان حضور این دو مدیر بانک مسکن در مرکز ارتباط با مشتریان ساعت 10 صبح تا 12 چهارشنبه 17 بهمن ماه خواهد بود.
اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و عموم مردم هستند اما حضور مدیران این بانک به مناسب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این مرکز،دو مزیت عمده به همراه دارد که از جمله آن میتوان به شناسایی و پیگیری سریعتر مشکلات احتمالی و نارساییهای مربوط به محصولات و خدمات بانک مسکن به منظور ارایه خدمات بهتر وبهینه به مشتریان اشاره کرد؛مزیت دیگر این امر آشنایی مدیران با نیازها و درخواستهای مشتریان در مواردی است که که این درخواستها در سبد خدمات بانک مسکن وجود ندارد؛ با حضور مدیران بانک مسکن در این مرکز این نیازها با سرعت بیشتری شناسایی میشود؛ همچنین در صورتیکه مشتریان و عموم مردم سوالاتی تخصصیتر داشته باشند که نیاز به پاسخگویی مدیران باشد در هفته آینده این امکان به واسطه حضور مدیران بانک مسکن در مرکز ارتباط با مشتریان فراهم خواهد شد.