به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن ، امیر ایزدی در جلسه ای با حضور روسا، معاونین و مسئولان تسهیلات با بررسی وضعیت مصارف و مطالبات اظهار داشت: وصول مطالبات آسانترین راه برای جذب نقدینگی، سودآوری و خروج از زیانده بودن شعب است.
وی خطاب به کارکنان بابیان اینکه در فرصت باقیمانده از سال با تلاش مضاعف در دستیابی به اهداف و کاهش مطالبات تلاش شود اضافه کرد: باید عوامل درون و برونسازمانی بررسی شود تا بتوان به درک درستی از نقاط ضعف و قوت شبکه رسید.
ایزدی در ادامه با اشاره به آمار مصارف تصریح کرد: علاوه بر مطالبات، مصارف دقیق موجب ایجاد گردش مالی و سودآوری شبکه میشود.
وی افزود: در مراجعه مشتریان به شعب تمام طرحهای تسهیلاتی متناسب با نیاز آنها معرفی و با در نظر گرفتن دستورالعملها و بخشنامهها به مشتریانی که حائز شرایط هستند تسهیلات پرداخت شود.
همچنین در این جلسه پیشنهادهایی ازجمله تقسیمکار در پیگیری مطالبات بین کارکنان، افزایش سرعت و دقت پیگیری، تهیه و دستهبندی لیست تمامی پروندهها از سامانه و ارسال پیامک به بدهکاران مطرح شد.