پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352059 تاریخ : 1397/04/19-14:36:51
,15,
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:  پست قابلیت تبدیل شدن به یک نشان تجاری فاخر ملی را دارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: پست قابلیت تبدیل شدن به یک نشان تجاری فاخر ملی را دارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز جاری در جلسه کنترل پروژه های شرکت ملی پست گفت: پست باید به یکی از نشان های فاخر تجاری کشور بدل شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، روز جاری نوزدهم تیرماه، جلسه کنترل پروژه های پست با حضور مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساختمان سهند برگزار شد.

در این جلسه وزیر ارتباطات با اشاره به ظرفیت ها و دارائی های پست گفت: توجه به ارتقاء کیفیت خدمات و لزوم تکریم مشتریان و ارباب رجوع از مهم ترین وظایف شبکه پستی به شمار می رود.

وی در ادامه افزود: فرآیند انجام عملیات پستی نیاز به نظارت مستمر داشته و می توان متناسب با نیاز مشتریان، فرآیند آن را تعریف نمود.

مهندس آذری جهرمی سپس نیاز جامعه به خدمات پستی به روز را از جمله مطالبات جدی دانست و افزود: پست نیاز به پیشرفت دارد و انتظار مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایجاد تحول و تنوع در خدمات و گسترش آن در سطح کشور است.

وزیر ارتباطات همچنین تعیین استراتژی های مناسب برای جذب بازار و ارتقای کیفیت خدمات را از جمله تکالیف مهم پست برشمرد و گفت: پست با شاخص هایی نظیر افزایش ترافیک و گسترش سبد خدمات ارزیابی می شود و باید متناسب با جغرافیای هر استان محصولات خدماتی تولید شود.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر ارائه خدمت به مردم با شناخت مزیت های منطقه ای و متناسب با ساختار هر نقطه از کشور انجام شود در جلب رضایت مشتری و کاهش هزینه ها تأثیر زیادی دارد.

مهندس آذری جهرمی پس از آن به رضایت مردم از خدمات و نیاز به ارائه راهکار برای جلب نظر آنان پرداخت و تصریح کرد: باید ضمن ارتقاء وجهه سازمانی در نزد همکاران، به راهکارهای بهبود تعصب سازمانی در بین آنان نیز توجه داشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت برندسازی در پست و قدمت طولانی این سازمان در کشور گفت: می توان با استفاده از قدمت و سابقه طولانی پست، این شبکه را به یکی از برندهای شاخص کشور بدل نموده و با استفاده از ظرفیت رسانه ها به معرفی خدمات پستی پرداخت.

در این جلسه مهندس نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در سخنانی ضمن ارائه گزارش کاملی از روند پیشرفت پروژه های GNAF و سیماک گفت: به زودی سرویس های پروژه های اقتصاد مقاومتی GNAF و سیماک به مردم ارائه می شود .

وی همچنین کاهش هزینه ها در راستای توجه به شرایط اقتصادی کشور را یکی دیگر از اقدامات شرکت ملی پست برشمرد که در راس امور و اولویت قرار گرفته است.

مهندس نعمتی وجود نگاه اقتصادی به فعالیت ها متناسب با نیاز مشتری و استفاده از ظرفیت اپراتورهای خصوصی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات را از دیگر برنامه های مهم پست در سال جاری برشمرد و اظهار داشت: بازنگری در فرآیندهای پستی با توجه به مأموریت های جدید و چابک سازی بدنه شرکت با استفاده از توان مدیریتی نیروهای جوان از جمله اقدامات مهم در مدت اخیر است.

معاون وزیر ارتباطات در ادامه با اشاره به رشد 16 درصدی درآمد شرکت ملی پست در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: با توجه به شرایط موجود رشد درآمد، شاخص موثری در کنار سایر شاخص ها برای ارتقاء جایگاه شبکه پستی است و امیدواریم با نگاه سیستمی به فعالیت ها و همکاری با اپراتورها، کیفیت خدمات را نیز افزایش دهیم.

مهندس نعمتی همچنین از کاهش 400 نفری نیروی انسانی به واسطه بازنشستگی خبر داد و گفت: در حال حاضر براساس سیاست چابک سازی از ظرفیت نیروی انسانی موجود در بخش های مختلف استفاده می کنیم و هیچگونه جذب نیروی انسانی جدید نخواهیم داشت.

موثقی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر نیز در این جلسه با اشاره  به اثرگذاری پست در اقتصاد کشور گفت: خدمات پست اثرگذاری زیادی در تولید ثروت ملی و بهبود اقتصاد کشور دارد و بر همین اساس باید با هدفمند کردن سرمایه گذاری و کاهش هزینه ها، به اهداف مدنظر دست یافت.

وی در ادامه گفت: داشتن برنامه در جذب بازارهای جدید و توجه به رشد روزافزون فناوری از دیگر اولویت هایی است که باید توجه ویژه ای به آن داشت.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات همچنین بر لزوم در نظر گرفتن هدف ها و ساختارهای متناظر با فعالیت های جدید تاکید کرد و افزود: برای رسیدن به برنامه ها و اهداف باید بتوانیم سهم خود در بازار را جذب و رشد اقتصادی را تجربه کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران