علاقمندان می توانند از چهارم تا 21 دی ماه همه روزه و به غیر از ایام تعطیل از ساعت 8 تا 15 از املاک مورد نظر بازدید کنند.
اسناد این مزایده از ساعت 8 صبح 4 دی ماه تا ساعت 19 بعد از ظهر 11 دی ماه دریافت می شود.مهلت ارسال پیشنهاد نیز از ساعت 8 صبح دی ماه تا 19 بعد از ظهر 21 دی ماه تعیین شده است.
همچنین تاریخ بازگشایی ساعت 10 صبح 23 دی ماه و تاریخ اعلام برنده 23 دی ماه اعلام شده است.
برگزاری این مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت صورت می گیرد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده ، پرداخت تضمین شرکت در مزایده ( ودیعه ) ، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران محترم از این طریق امکان پذیر است . متقاضیان جهت شرکت در مزایده باید نسبت به تهیه توکن از دفاتر منتخب خدمات پیشخوان دولت اقدام و پس از مراجعه به آدرس الکترونیکی www.setadiran.ir و ثبت نام در سامانه نسبت به ارائه پیشنهاد اقدام کنند. متقاضیان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با شماره تلفن 1456 تماس حاصل کنند .
متقاضیان گرامی می توانند جهت اخذ اطلاعات بیشتر با تلفن 33249912-045 تماس حاصل کنند.
شرایط و نحوه شرکت در مزایده