پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 573607 تاریخ : 1399/10/07-15:09:10
,2,
واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب برگزیده بانک توسعه تعاون معرفی شدند

واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب برگزیده بانک توسعه تعاون معرفی شدند

نتایج ارزیابی شش ماهه نخست سال جاری از واحدهای ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون اعلام و منتخبان این دوره معرفی شدند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک توسعه تعاون، این بانک با هدف ارتقای سطح عملکرد و تشویق نیروی انسانی، ارزیابی مستمر و دقیق بخش های مختلف را بر اساس معیارها و شاخص های متعدد بانکی در دستور کار دارد و نتایج این ارزیابی ها هر ساله در دو مقطع شش ماهه اعلام می شود.
شاخص های اصلی این ارزیابی ها در محور مدیریت شعب و شعب منتخب، عملکرد عملیات توسعه ای شامل توسعه حمایتی و اجتماعی، فعالیت توسعه ای در حوزه تعاون، میزان تسهیلات امهالی و تمدیدی نسبت به کل تسهیلات است.
همچنین توان عملیاتی شامل موارد مختلف نظیر صدور ضمانت نامه، تجهیز منابع شامل عملکرد جذب منابع و رعایت ترکیب منابع نیز از جمله شاخص های ویژه در ارزیابی مدیریت شعب استانها و شعب منتخب است.
علاوه بر این ها، شاخص های کنترلی شامل مدیریت مطالبات در رده های گوناگون زمانی، کاهش شاخص NPL و عدم ایجاد مطالبات غیر جاری، شاخص های نشان گر پایدار در عملکرد شامل تناسب قیمت و نرخ تخصیص، میزان بهره وری و وضعیت بانکداری الکترونیکی نیز مدنظر بوده است.
گفتنی است در این دوره در کنار مجموعه شاخص های عملکردی و توسعه ای، برخی از تک شاخص ها از جمله شعب موفق در پرداخت تسهیلات حمایتی، شعب موفق در بهبود عملکرد ، شعب موفق در تحقق برنامه منابع و ، شعب موفق در صدور ضمانت نامه در ارزیابی و انتخاب شعب، موردنظر بوده اند.
به این ترتیب، بر اساس شاخص های مندرج در سیستم ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی و ستادی بانک، نتایج ارزیابی شش ماهه نخست سال 99 در محورهای مختلف به شرح ذیل است:
واحدهای ستادی برتر:
مدیریت امور سرمایه انسانی، مدیریت امور اعتباری و سرمایه گذاری، مدیریت مرکز آموزش و پژوهش
و مدیریت شعب استان ها:
استان های درجه یک: استان کرمان
استان های درجه دو: استان های سمنان، همدان و سیستان و بلوچستان
استان های درجه سه: استان های زنجان و ایلام
و شعب منتخب:
درجه یک: شعبه مرکزی همدان، شعبه ولیعصر سمنان، شعبه مرکزی سمنان و شعبه نهاوند
درجه دو: شعب سیرجان، آبیک، زرند و مرکزی ایلام
درجه سه: شعب گرمسار، آران و بیدگل، زابل و سرابله
درجه چهار: شعب بشرویه و صحنه
درجه پنج: شعبه ابهر
درجه شش: شعبه سیاهکل
و شعب منتخب در پرداخت تسهیلات حمایتی:
شعبه تایباد(خراسان رضوی)، شعبه پرند (تهران) و شعبه شهید بهشتی کرمانشاه به عنوان شعب منتخب در تسهیلات حمایتی حائز تشویق شناسایی شدند.
گفتنی است شعب منتخب بر اساس عملکرد در حوزه های مختلف شامل:
شعب زرین شهر اصفهان، مرکزی یزد و تهران پارس تهران ،
شعب رودسر (گیلان)، نوشهر (مازندران)، لنگرود (گیلان) و ایرانشهر (سیستان و بلوچستان) ،
شعب کنگاور (کرمانشاه) و مرکزی کاشان ،
شعب فاطمی (تهران)، امیرکبیر شیراز و شهید مطهری یاسوج ،
شعب مرکزی بندرعباس، طالقانی اهواز، انقلاب شیراز و مرکزی زاهدان حائز رتبه برتر شدند.
همچنین باجه های برتر:
باجه های کوهبنان (کرمان)، فامنین (همدان)، ماه نشان (زنجان)، باباطاهر (همدان) و سرخس (خراسان رضوی) به عنوان باجه های برتر برگزیده شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 208
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران