پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 9961 تاریخ : 1392/08/08-10:35:31
,1,
هیچ بانکی همانند شبکه پست بانک ایران ظرفیت ارائه خدمات بانکی را ندارد

نایب رئیس هیات مدیره:

هیچ بانکی همانند شبکه پست بانک ایران ظرفیت ارائه خدمات بانکی را ندارد

هیچ بانکی همانند شبکه گسترده و فراگیر پست بانک ایران، ظرفیت ارائه خدمات متنوع و نوین بانکی و همچنین جذب مشتریان بالقوه را ندارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: دکتر محمدحسین حمزه پوری نایب رئیس هیأت مدیره در
اولین همایش منطقه ای بازاریابی پست بانک ناحیه جنوب کشور در شیراز با بیان مطب فوق گفت: پست بانک ایران بانک فوق العاده ای است و با وجود 16 هزار شبکه ارتباطی انسانی در سطح شعب و همچنین دفاترخدمات بانکی شهری و روستائی در شرقی ترین و غربی ترین نقطه کشور می تواند بیش از دهها میلیون مشتری را جذب کرده و شبکه قوی ایجاد کند.
وی افزود: بایستی بانک ایران و بهترین بانک کشور باشیم و برای رسیدن به این مهم باید نیازهای مشتریان را شناسائی کرده و بهترین کسب و کار را ایجاد کنیم.
حمزه پوری با تأکید بر یادگیری مستمر و انتقال آن به دیگر افراد سازمان تصریح کرد: یادگیری موجب بالارفتن دانش و آگاهی افراد و همچنین درآمدزائی و سودآوری بیشتر آنان شده و در نهایت موجب موفقیت بیشتر سازمان می شود.
نایب رئیس هیأت مدیره عنوان کرد: خدمات زیادی در پست بانک ایران طراحی و عملیاتی شده و بسیار مهم است که همه کارکنان و کارگزاران در معرفی این خدمات و سایر مزیت های بانک به مردم فعال باشیم.
وی خاطرنشان ساخت: کسب شهرت و اعتماد و اطمینان توسط یک سازمان در بین مردم به واسطه ارائه خدمات خوب موجب می شود تا همه به سمت سازمان مذکور هدایت شده و خدمات آن را انتخاب می کنند.
حمزه پوری اضافه کرد: شناخت از خود و عموم جامعه موجب می شود هم خودمان را به خوبی به دیگران معرفی کرده و هم آنان را بشناسیم تا بتوانیم همه را مشتری خود کنیم.
نایب رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران با اشاره به اهمیت درک مشتری و احترام وی عنوان کرد: طبق تحقیقات انجام شده قیمت بالای خدمات بانکی 30 درصد، نارضایتی مشتریان 30 درصد و نادیده گرفتن آنان نیز 40 درصد در روی آوردن مشتریان یک بانک به سایر بانک ها مؤثر می باشد.
وی در پایان گفت: شعب و دفاتر پست بانک ایران بهترین بستر برای تبلیغات خدمات این بانک هستند و کارکنان و کارگزاران مستقر در آن نیز نقش بسیار مهم و مؤثری در جذب مشتریان و رضایت آنان دارند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 196
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران