پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 694461 تاریخ : 1403/08/10-13:52:37
,10028,
هوشمندسازی خدمات در بخش های مختلف تأمین اجتماعی قوت می گیرد

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در نخستین سفر استانی اعلام کرد؛

هوشمندسازی خدمات در بخش های مختلف تأمین اجتماعی قوت می گیرد

مصطفی سالاری، سرپرست سازمان تأمین که در نخستین سفر استانی خود در دوره جدید مدیریتی به استان گیلان سفر کرده است، ضمن ملاقات با استاندار گیلان، با همکاران اداره کل تأمین اجتماعی و مدیریت درمان این استان دیدار کرد و با تقدیر از تلاش های تمامی کارکنان سازمان بر ضرورت توسعه و تکمیل خدمات غیرحضوری تأکید کرد و گفت: غیرحضوری کردن خدمات در تأمین اجتماعی منجر به رضایت مندی عمومی می شود و از این جهت اولویت مهم سازمان تأمین اجتماعی در ادامه مسیر است و ان شالله هوشمندسازی خدمات در بخش های مختلف سازمان قوت می گیرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سالاری در جریان این دیدار با تأکید بر اهمیت کنترل مصارف در بخش درمان گفت: تلاش می کنیم مدیریت مصارف در بخش درمان به نحوی پیش برود که فرآیند خرید خدمت در بخش درمان مستقیم سازمان نیز اجرایی شود.


سرپرست سازمان تامین اجتماعی همچنین با قدردانی از زحمات و تلاش های همکاران این سازمان در جهت افزایش کیفیت خدمات، اظهار داشت: توفیقات سازمان تأمین اجتماعی مرهون همدلی، زحمات و تلاش های شبانه روزی همکاران ما در این خانواده بزرگ است و انتطار داریم این تعامل، همدلی و پشتکار استمرار داشته باشد.

براساس این گزارش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ابتدای این سفر با حضور در یادمان شهدای اداره کل تأمین اجتماعی گیلان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران