پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 595606 تاریخ : 1401/01/28-11:40:52
,1,
هوشمندانه در مسیر پیشرفت و تعالی بانک حرکت می کنیم

سرپرست بانک سینا در افتتاح شعبه مشهد مطرح کرد:

هوشمندانه در مسیر پیشرفت و تعالی بانک حرکت می کنیم

سرپرست بانک سینا در افتتاح شعبه مصلی مشهد تداوم حرکت در مسیر ارتقاء و بهبود عملکرد بانک را در گرو رفتار و شیوه های موثر و مبتکرانه دانست و تاکید کرد در مسیر پیشرفت و تعالی شاخص ها باید هوشمندانه حرکت کنیم.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا؛ جعفر صفایی مزید موفقیت و پیشرفت هر سازمان را در گرو رفتار و عملکرد کارکنان آن مجموعه دانست و اظهار داشت: مدیران اجرایی باید با داشتن هدف و تمرکز بر آن، همه توان و تلاش خود را در قالب عملکرد مطلوب و رضایت بخش، صرف موفقیت سازمان کنند.
وی چشم انداز بانک سینا را تداوم در مسیر پیشرفت و افزایش رضایت مندی ذینفعان دانست و افزود: رویکرد و برنامه هایی که با نظر مدیران و کارشناسان بانک تدوین شده در راستای ایجاد تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی و بهره وری بیشتر و در نتیجه ارتقای کل سازمان است.
صفایی مزید افزود: بانک سینا در ارتقاء شاخص های عملکردی و رسیدن به سودآوری تا کنون موفق بوده و دستاوردهای قابل قبولی داشته است. این بانک در صدد است با اقدامات هوشمندانه و منسجم گام های موثر و مطمئن تری در مسیر ارزش آفرینی بردارد.
سرپرست بانک سینا میزان توانمندی و عملکرد مطلوب بانک را در قضاوت مشتری قلمداد کرد و خاطر نشان ساخت: با توجه به رقابت تنگاتنگ محصولات و خدمات بانکی، سازمانی که تسهیل و تسریع در خدمات و برقراری ارتباط با مشتری را شرط اول ارائه خدمات قرار دهد، توانایی جذب مشتری های وفادار و پایدار را خواهد داشت.
صفایی مزید با اشاره به افتتاح شعبه جدید گفت: هدف از ایجاد شعبه جدید ارائه خدمت مناسب تر به مردم است که استقبال و حمایت مشتریان از خدمات آن، موجب تقویت انگیزه کارکنان برای تداوم خدمت رسانی می شود. گفتنی است در این سفر یزدی خواه معاون شعب و مناطق و شمسایی مدیر منطقه همراه صفایی مزید بودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران