پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 388811 تاریخ : 1397/07/19-14:04:36
,1,
همگرایی حاکمیت در حل مشکلات نظام بانکی، کلید عبور از چالش‌ها است

عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران:

همگرایی حاکمیت در حل مشکلات نظام بانکی، کلید عبور از چالش‌ها است

عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران همگرایی حاکمیت جهت حل مشکلات نظام بانکی، مدیریت بازار پول و جذب نقدینگی سرگردان را از مهمترین برنامه هایی عنوان کرد که می‌توان با تدبیر و استفاده از نیروهای توانمند نظام بانکی، از چالش‌های موجود عبور کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، رضا صدیق در دومین روز از همایش سراسری روسای حوزه‌های صف، ستاد و شعب ممتاز بانک که در خراسان رضوی در مشهد الرضا(ع) برگزار شد، در رابطه با فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در مباحث بانکی به بیان ظرفیت‌های موجود در کلان اقتصاد کشور پرداخت و گفت: همگرایی حاکمیت جهت حل مشکلات نظام بانکی، خالی شدن بخشی از بازار پول بدنبال ساماندهی موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز، نقدینگی سرگردان فزآینده، فعالیت چابک تر در بخش سرمایه گذاری، تجربه و امکان ارائه محصولات فرابانکی، از جمله برنامه‌هایی هستند که باید با جدیت اجرایی شوند.

وی با اشاره به توانمندی‌های بانک صادرات ایران افزود: ظهور بانکداری دیجیتالی و بانکداری باز در ایران، اعتماد عمومی به برند خدمات و محصولات بانک، امکان طراحی خدمت و محصول و امکان انتقال ارزهای خانگی به نظام بانکی کشور از جمله فرصت‌هایی است که می‌توان با استفاده از قابلیت‌های موجود در مجموعه بانک صادرات ایران، به سهم بزرگتری در نظام بانکی و مشارکت بیشتر در اقتصاد کشور دست یافت.
صدیق در عین حال ضمن تبیین نقاط قوت بانک صادرات ایران گفت: سرمایه‌های انسانی، وجود صاحب‌نظران بانکی در سطح ملی، انعطاف‌پذیری بدنه، سهم بالای بانک در برخی استانها، ضریب نفوذ بالای بانک در عمده مناطق جغرافیای اقتصادی داخلی و خارجی و وجود پایگاه‌های اجتماعی متعدد، از جمله مزیت‌های رقابتی بانک هستند که می‌تواند برای ذینفعان بانک نیز منشاء اثر باشند.
وی در ادامه تاکید کرد: شرکت‌های زنجیره‌ای خدمت، وفاداری بالای مشتریان و سهم احساسی، تعداد بسیار بالای مشتریان، بالابودن نقاط تماس با مشتریان، شفافیت و پاسخ‌گویی، روند مطلوب ریسک اعتباری، زیرساخت‌های داده‌ای و گزارشگری مناسب و قوی، تجربیات علمی و نظری متنوع و گسترده از جمله نقاط قوت بانک صادرات محسوب می‌شود که با اتکا به آنها برنامه‌های مدونی در این بانک برای تقویت حمایت بانک از بخش های مختلف تولیدی کشور، در حال اجرا است.
عضو هیأت مدیره بانک صادرات ایران کاهش زیان، بهبود منابع و نزدیک شدن به نقطه عطف ورود به سودآوری این بانک را از جمله دستاوردهای ماه‌های اخیر بانک عنوان و گفت: طرح‌ها و محصولات جدید برای پاسخ‌گویی به نیاز‌های متنوع مشتریان در ایجاد سایر خدمات متنوع مالی و سرمایه‌گذاری، فصل جدیدی از حضور قدرت‌مند این بانک در اقتصاد کشور را رقم خواهد زد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران