این صندوق، همانند «بانک ملی ایران»، از مجموعه های مالی بزرگ کشور است که پیام رسان بانکی «بله» را به عنوان بازوی اطلاع رسانی و مالی خود انتخاب کرده است تا سطح تعامل با مخاطبانش افزایش یابد.
لازم به ذکر است، افزایش تعامل با مخاطبان و اطلاع رسانی سریع، ارزان و امن روزبه روز بیشتر برای سازمان ها اهمیت می یابد؛ خصوصاً که امروزه با گسترش ارتباطات، سازمان ها تمایل دارند خدمات خود را به صورت غیرحضوری به مخاطبانشان ارائه دهند. برای تحقق این هدف، پیام رسان بانکی «بله»، با جامع? مخاطب بیش از ده میلیون کاربر و به کمک زیرساخت مالی و پیام رسانی خود، در کنار سازمان های مالی همچون صندوق «امداد ولایت» قرار گرفته و بستری را فراهم کرده است که سازمان های مالی می توانند با مخاطبان و مشتریان خود ارتباطی دوسویه و آسان برقرار کنند.
با امکاناتی که در اختیار صندوق امداد ولایت قرار گرفته، می توانند عملیات پرداخت اقساط و واریز وجه به حساب صندوق را از طریق تب «بانک من» در «بله» انجام دهند. همچنین، پیام های اطلاع رسانی همچون پیام یادآوری اقساط نیز در اپلیکیشن «بله» برای مشتریان این صندوق ارسال می شود.
مدیران کمیت? امداد و صندوق قرض الحسن? «امداد ولایت» همواره به فرهنگ سازی با هدف توسع? مقول? قرض الحسنه و استفاده از ظرفیت های عظیم نیکوکاران و خیرین و پویاتر کردن شیوه های دستگیری از نیازمندان بسیار توجه کرده اند. امید که با آغاز این همکاری، شاهد گسترش این فرهنگ حسنه در جامع? ایران باشیم.