کاربر با عضویت در این کانال به آدرس (bankmelli1307 ) می تواند به راحتی مطالبی از اخبار اقتصادی و بانکی، هشدارهای امنیتی، موارد انرژی مثبت و انگیزشی، معرفی خدمات و گزیده اشعار شاعران به نام و بزرگان علم را در اختیار داشته باشد.
هدف بانک در شبکه های اجتماعی ایجاد رسانه ای اثرگذار وارائه اطلاعات مالی و بانکی و عمومی به مخاطبان است و در مجموع بالغ بر 300 هزار نفر در حال حاضر بانک را در اینستاگرام ، لینکدین، آپارات و بله دنبال می کنند.
کانال بانک در پیام رسان بله یکی از این رسانه هاست .
اپلیکیشن «بله» در یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد، با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و اکنون سهم قابل توجهی در تراکنش های مالی مشتریان نظام بانکی دارد.
ارائه خدمات پیام رسانی از جمله گفت وگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات) و ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، انجام کار خیر و… از جمله قابلیت های بله به عنوان یک اپلیکیشن و پیام رسان ارتباطی و بانکی کشور است.