به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در طراحی همراه بام جدید، به منظور شناخت دقیق و پاسخگویی به انتظارات مشتریان بانک از همه مراحل فرآیند تفکر طراحی نظیر درک مسائل و نیازهای مشتری، ایده پردازی و آزمون محصول بهره گرفته شده و ویژگی هایی نظیر بهبود تجربه کاربری، کارایی و ساده سازی فرآیندهای بانکی پیاده سازی شده است.
همراه بام جدید، نه تنها قادر به ارائه خدمت و پاسخگوی نیازهای بانکی کاربران سامانه بام بوده بلکه در آن سیاست های مدونی نیز جهت توسعه امکانات و بهبود کیفی این محصول تدوین شده است.
همراه بام، یک نرم افزار موبایلی از بانک ملی ایران است که با آن می توان از خدمات گسترده بانکداری الکترونیک نظیر انتقال وجه حسابی درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان به صورت دستهای، امکان استعلام وضعیت و تعیین مبلغ چک، پرداخت اقساط تسهیلات، مسدودی کارت، خلاصه حساب ها، صورتحساب ها، محاسبه سود سپردهها و... بهره مند شد.
بانک ملی ایران همواره توسعه بانکداری الکترونیک را جز محورهای اصلی خود قرار داده و در همراه بام جدید نیز علاوه بر بهینه سازی فرآیندهای داخلی و ساده سازی انجام خدمات بانکی، امکاناتی نظیر نمایش تراکنش های پرتکرار جهت تسهیل و راحتی کاربر در انجام امور مالی خود، تغییر و چینش آیکون ها با نظر کاربر و... را فراهم کرده است تا گامی دیگر در راستای گسترش استفاده از فناوری در بخش بانکی بردارد.