پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 494208 تاریخ : 1398/09/05-16:33:03
,10025,
همایش سراسری نمایندگان برتر و کارگزاران شرکت بیمه دی برگزار شد

همایش سراسری نمایندگان برتر و کارگزاران شرکت بیمه دی برگزار شد

همایش سراسری نمایندگان شرکت بیمه دی با حضور عضو هیات عامل و معاون نظارت بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، مدیرکل حوزه ریاست بیمه مرکزی، مدیر کل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای بیمه مرکزی، مدیرعامل، معاونین، مدیران و شبکه فروش شرکت بیمه دی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دی، محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به اینکه مهم ترین کانال فروش هر شرکت بیمه ای، نمایندگان و کارگزاران آن هستند افزود: هدف از برگزاری این همایش قدردانی از زحمات شبکه فروش در توسعه اهداف شرکت است. نیروی جوان و کارآمد شرکت بیمه دی یکی از بازوهای اصلی شرکت برای نیل به چشم اندازهای پیش بینی شده خواهد بود.
وی اظهار کرد: به لطف خدای متعال و زحمات شما عزیزان ما در مجموعه بیمه دی در سال 97 توانستیم به لحاظ سهم از بازار بیمه ای کشور، در جایگاه سوم قرار بگیریم. شرکت بیمه دی جزو معدود شرکت هایی است که کارمزد نمایندگان خود را هر 10 روز یک بار پرداخت می کند چرا که معتقدیم این فرآیند می تواند در تشویق نمایندگان فعال و انگیزه یابی آنان تأثیر مطلوب داشته باشد.
مدیرعامل بیمه دی گفت: در سال گذشته شرکت بیمه دی چهارمین شرکت سودآور صنعت بوده است. همه این نتایج مطلوب بر اساس برنامه ریزی و دور اندیشی محقق شده است. چشم انداز 1400 بیمه دی رسیدن به «پدیده محبوب مشتریان» و تبدیل شدن به «پر بازده ترین شرکت بیمه ای» است. سال گذشته بیمه دی توانست با دریافت تأییدیه کفایت ذخایر از بیمه مرکزی مجمع خود را برگزار نموده و بعد از چند سال تلاش بی وقفه بین سهامداران شرکت سود تقسیم نماید.
کشاورز اذعان کرد: شرکت با سیاست گذاری های جدید از جمله توسعه کمی و کیفی شبکه فروش سعی بر ادامه روند رو به رشد خود دارد. در بحث آموزش نمایندگان نیز با نظر مدیران استان کلاس های متعددی برای ارتقای دانش فنی همکاران برگزار شده است.
وی با اشاره به کلیدواژه «خستگی ناپذیری»، رشد و توسعه هر چه بیشتر را در گرو توجه به این واژه دانست و بیان کرد: مرکز ارتباط با مشتریان بیمه دی که اسفند ماه سال گذشته به بهره برداری رسید هم اکنون با میانگین پاسخگویی به بیش از 1000 تماس در روز توانسته است گام ارزشمندی در جهت کسب رضایتمندی مشتریان بردارد و تصویری مطلوب از برند بیمه دی در ذهن مخاطب ایجاد نماید که این مهم می تواند تأثیر به سزایی در روند بازاریابی شبکه فروش داشته باشد.
در پایان این همایش در 13 شاخص با اهدای لوح و جوایز از نمایندگان و کارگزاران برگزیده، تقدیر شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 231
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران