به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دی، محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به اینکه مهم ترین کانال فروش هر شرکت بیمه ای، نمایندگان و کارگزاران آن هستند افزود: هدف از برگزاری این همایش قدردانی از زحمات شبکه فروش در توسعه اهداف شرکت است. نیروی جوان و کارآمد شرکت بیمه دی یکی از بازوهای اصلی شرکت برای نیل به چشم اندازهای پیش بینی شده خواهد بود.
وی اظهار کرد: به لطف خدای متعال و زحمات شما عزیزان ما در مجموعه بیمه دی در سال 97 توانستیم به لحاظ سهم از بازار بیمه ای کشور، در جایگاه سوم قرار بگیریم. شرکت بیمه دی جزو معدود شرکت هایی است که کارمزد نمایندگان خود را هر 10 روز یک بار پرداخت می کند چرا که معتقدیم این فرآیند می تواند در تشویق نمایندگان فعال و انگیزه یابی آنان تأثیر مطلوب داشته باشد.
مدیرعامل بیمه دی گفت: در سال گذشته شرکت بیمه دی چهارمین شرکت سودآور صنعت بوده است. همه این نتایج مطلوب بر اساس برنامه ریزی و دور اندیشی محقق شده است. چشم انداز 1400 بیمه دی رسیدن به «پدیده محبوب مشتریان» و تبدیل شدن به «پر بازده ترین شرکت بیمه ای» است. سال گذشته بیمه دی توانست با دریافت تأییدیه کفایت ذخایر از بیمه مرکزی مجمع خود را برگزار نموده و بعد از چند سال تلاش بی وقفه بین سهامداران شرکت سود تقسیم نماید.
کشاورز اذعان کرد: شرکت با سیاست گذاری های جدید از جمله توسعه کمی و کیفی شبکه فروش سعی بر ادامه روند رو به رشد خود دارد. در بحث آموزش نمایندگان نیز با نظر مدیران استان کلاس های متعددی برای ارتقای دانش فنی همکاران برگزار شده است.
وی با اشاره به کلیدواژه «خستگی ناپذیری»، رشد و توسعه هر چه بیشتر را در گرو توجه به این واژه دانست و بیان کرد: مرکز ارتباط با مشتریان بیمه دی که اسفند ماه سال گذشته به بهره برداری رسید هم اکنون با میانگین پاسخگویی به بیش از 1000 تماس در روز توانسته است گام ارزشمندی در جهت کسب رضایتمندی مشتریان بردارد و تصویری مطلوب از برند بیمه دی در ذهن مخاطب ایجاد نماید که این مهم می تواند تأثیر به سزایی در روند بازاریابی شبکه فروش داشته باشد.
در پایان این همایش در 13 شاخص با اهدای لوح و جوایز از نمایندگان و کارگزاران برگزیده، تقدیر شد.