به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از تحسیری مدیر عامل بیمه معلم:
بازاریابی و فروش به عنوان رکن اساسی بک شرکت،نقش مهمی در پیشبردبرنامه ها و تحقق اهداف عالی شرکت ایفا می کند.
شرکت بیمه معلم به این موضوع باور عملی داشته و توان خود را در سال 96،بر حوزه بازاریابی متمرکز نموده است؛بطوریکه سالجاری به عنوان سال “سال توسعه بازاریابی و افزایش رضایتمندی مشتری”نام گذاری شده است.
طرح یکسان سازی دفاتر بیمه معلم تا یک ماه آینده اجرایی خواهد شد.
صنعت بیمه به عنوان یکی از شاخص های توسعه یافتگی همواره مطرح بوده است و شرکت های مرتبط با این صنعت به عنوان یکی از عمده ترین نهادهای اقتصادی فعالیت دیگر نهادها را پشتیبانی می کنند.
اگر اقتصاد یک کشور به بیمه و حمایت های ناشی از آن متکی نباشد،در معرض خطرهای بزرگ و جبران ناپذیری قرار خواهد گرفت.
متاسفانه صنعت بیمه کشور در مقایسه با وضعیت بیمه در جهان از جایگاه مطلوبی برخوردار نیست که باید برنامه ریزی به گونه ای باشد تا به جایگاه بهتری برسیم.
صنعت بیمه صنعتی است که باید ریسک ها را پوشش دهد نباید خودش در معرض ریسک باشد.
کشتیرانی ج.ا.ایران به بیمه معلم پیشنهاد می نماید که از فرصت بوجود آمده نهایت استفاده را با هدف ارتقا سطح آموزش و شیوه های مدرن بازاریابی،ببرد ودر این راستا از هیچ کوششی دربغ نورزد.
شرکت کشتیرانی از سال 2010 میلادی تاکنون تمامی کشتیهای ناوگان این شرکت توسط شرکت بیمه معلم و دیگر بیمه گران ایرانی تحت پوشش قرار گرفته و انتظار داریم تا ضمن همکاری با شرکت بیمه معلم و جلب حمایت متخصصان امر بیمه دریایی در داخل و خارج کشور و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی بستری مناسب جهت ارتقا و انتقال دانش فراهم گردد.