عضو هیات عامل با اشاره به شکل فعالیت سازمان های یادگیرنده خاطرنشان کرد : نگاه کلی کارکنان باید از وظیفه محوری به فرآیند محوری تغییر کند.
وی افزود : امروزه سازمان هایی موفق هستند که اهداف و آرمان های سازمان را با نگاه سیستمی و در چارچوب فرآیندهای مشخص و شفاف، پیاده سازی کنند.
معاون شعب منطقه دو کشور شرط موفقیت در استان فارس را همدلی و همراهی همه ارکان سازمان حول اهداف و چشم اندازهای سازمان دانسته و افزود :همه لایه های سازمان فارغ از جایگاه و مرتبه شغلی در فرآیند بهبود عملکرد بانک مسئول و پاسخگو هستند.
وی یکی از مصادیق فرآیندمحوری در ارکان سازمان را فرهنگ سازی میانگین 20 درصدی حساب های مشتریان در اخذ تسهیلات دانسته و گفت: این نوع سیاست گذاری در فرهنگ سازمانی بانک ملی ایران با خرد جمعی و همراهی و دقت نظر تمامی رده های سازمان حاصل شده و باید در همه عرصه های سازمانی تقویت شود .
نجف زاده دستگاه های پذیرنده بانک ملی ایران را بستر مناسب جذب منابع ارزان قیمت قلمداد کرده و گفت: شعب باید با توسعه دستگاه های کارتخوان، زمینه جذب آسان و فراگیر منابع را فراهم آورند .
در ادامه این جلسه کریم ریگی زادگان رئیس اداره امور شعب استان فارس ضمن ارائه گزارش جامعی از عملکرد این استان در سال 1401، اظهار امیدواری کرد در سال جاری نیز شاهد ارتقاء جایگاه بانک ملی استان فارس در خصوص شاخص های عملکردی باشیم .
نجف زاده در این سفر از شعبه های دانشگاه شیراز ، ممتاز شیراز ، ممتاز کوثر ، بیضاءو ابوالکلام بازدید و در یک فضای صمیمی با همکاران دیدار و گفت و گو کرد.
عضو هیات عامل بانک همچنین از تعدادی واحد های تولیدی از جمله شرکت آرد و خوشه فارس بازدید کرد و در جریان روند فعالیت و دغدغه های مدیران آن قرار گرفت.