پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 62517 تاریخ : 1393/07/25-12:18:09
,1,16,17,
هم اندیشی یک روزه مدیران و روسای شعب بانک شهر

با رویکرد: "هر شعبه یک بانک"

هم اندیشی یک روزه مدیران و روسای شعب بانک شهر

نشست هم اندیشی بانک شهر با رویکرد بررسی وضعیت شعب و میزان دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده و با عنوان " هر شعبه، یک بانک" درشهر مقدس مشهد برگزار شد.

 

 

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر: در این نشست که در شهر مشهد مقدس و با حضور شهردار مشهد برگزار گردید ابتدا سید صولت مرتضوی شهردار شهر مقدس مشهد ضمن بر شمردن مزیت های بانک شهر در بهره گیری از ظرفیت های مشتریان خاص خود یعنی شهرداری ها اظهار امیدواری کرد که این بانک بتواند بزودی در جایگاه واقعی خود بایستد. حسین محمد پورزرندی مدیر عامل و نایب رییس هیئت مدیره بانک در این نشست ضمن تبریک اعیاد گذشته ، با اشاره به دریافت مجوز ارزی بانک شهر گفت: سرانجام با همکاری و پیگیری همه مدیران و کارکنان بانک، مجوز ارزی بانک شهر صادر شد که بی ترید این امر می تواند در جذب منابع و پیشبرد اهداف بانک تاثیر بسزایی داشته باشد. پورزرندی در این جلسه ضمن دعوت از مدیران شعب به تلاش بیشتر در جهت منافع بانک و ذینفعان گفت: تمام تلاش خود را در جهت بهبود شرایط معیشتی و رفاهی کارکنان بانک شهر بکار خواهد بست و دستیابی به این مهم را از دغدغه های مدیران ارشد بانک دانست. پورزرندی بانک شهر را برازنده شرایط بهتری دانست و خاطر نشان کرد که گام اصلی در این زمینه باید با تلاش و دلسوزی تک تک کارکنان برای حفظ وارتقاء جایگاه این بانک در تمامی بخش ها برداشته شود. وی افزود : تمامی کارکنان مستقر در صف و ستاد از بالاترین رده تا پایین ترین رده باید با دلسوزی ، همدلی ، همفکری و همکاری نسبت به انتظارات بانک حساس بوده وستاد موظف به پیگیری تمامی درخواست ها و رفع مشکلات شعب می باشد. نایب رئیس هیئت مدیره بانک افزود: همکاران باید از طریق برقراری ارتباط منطقی و تعامل، تصویری مثبت از بانک در ذهن مشتری ایجاد کنند و برای زنده نگهداشتن دارایی های بانک وادامه چرخه فعالیت بانک تمام تلاش خود را به کار گیرند. پورزرندی به بدنه جوان نیروی انسانی در بانک شهر اشاره کرد و افزود این پتانسیل ارزشمندی است که مسئولین شعب باید ضمن مشارکت دادن آنها در تصمیم سازی و تصمیم گیری از قابلیتهای موثر این نیروها استفاده نمایند . مدیر عامل بانک شهردر ادامه با تأکید بر نقش مسئولین شعب در تحقق اهداف و آرمان های بانک خاطرنشان کرد : راه حل بسیاری از مشکلاتی را که در بانک با آن روبه رو هستیم باید در شعبه جستجو کرد زیرا تماس مستقیم کارکنان با مشتریان علاوه بر ایجاد ظرفیت های خوب در شعب ، نوع اطلاعات و تجربه ای را به همراه دارد که می تواند در شناخت و حل مسائل مشتریان کارساز باشد وی در ادامه این نشست اظهار داشت: برنامه ریزی، نظارت، پیگیری، توجه به کارکنان زیر مجموعه و عدم روز مرگی از مهمترین وظائف مسئولین شعبه اعم از رئیس و معاون شعبه می باشد و هر شعبه را به مثابه یک بانک برشمرد. پورزرندی با عنوان این مطلب که پرداخت سود بالا صرفاً منجر به جذب مشتری نمی شود تصریح کرد: درصد عمده ای از مشتریان به دنبال حفظ شخصیت، احترام و تکریم از سوی کارکنان بانک می باشند و با رعایت نکات و موارد تکریم مشتریان می توانیم در جذب مشتریان وفادار و متعهد موفق عمل کنیم. دکتر پورزرندی در بخش دیگری از سخنان خود بازبینی نگرش در مسیر بازاریابی را جزء دیگر ضرورت های این حوزه دانست و تصریح کرد:فعالیت بلند مدت و نهادینه در زمینه بازاریابی مستلزم بهره گیری از نوآوری،برنامه ریزی با استفاده از الگوها،ابزارها و روش های نوین خواهد بود وباید برای تمام بخش های این حوزه اعم از جذب،نگهداری و اداره مشتری بر اساس برنامه حرکت نماییم. وی با اشاره به برنامه های معاونت برنامه ریزی و توسعه بازاریابی در خصوص معرفی طرحهای جدید تصریح کرد:هنوز در بسیاری از موارد مزیت های فعلی بانک شهر ناشناخته باقی مانده است. این مقام مسئول بانک شهر با بیان اینکه دستاوردهای موفق بانک در 6 ماه گذشته از برخی عوامل و نقاط قوت ناشی می شود، پیگیری و برنامه ریزی بر اساس این موفقیت ها را یکی از ضرورت های این بخش دانست که تجربه آن باید در برنامه ریزی های ماههای آتی مورد توجه قرار گیرد. دکتر روستا استاد بازاریابی دانشگاه از سخنرانان کلیدی این نشست،در بخشی از این جلسه ضمن تشریح دیدگاه های خود در زمینه بازاریابی در حوزه بانکداری و مشخصا بانک شهر، درخصوص اقدامات انجام شده برای تدوین و اجرای طرح بازاریابی بانک شهر ، چشم انداز بازاریابی بانک ،سرفصل های طرح بازاریابی،اهداف اصلی طرح، و راهبردهای کلی فعالیت های بازاریابی بانک شهر توضیحاتی مبسوطی را برای حاضرین ارائه کردند. دراین نشست اذری معاون شعب و رضایتمندی مشتریان ضمن تاکید به روسای شعب و سرپرستان به لحاظ سهم تعیین کننده آنها در بانک به عنوان پرچمداران بانک افزود: اهداف و انتظارات می بایست تعیین و محقق شود و در این راستا سرپرستان مسئولیت سنگینی بر عهده دارند. آذری جذب منابع را از اولویت های بانک بر شمرد و با توجه به نقش منابع ارزان قیمت در پیشبرد اهداف بانک بر کاهش هزینه پول برای بانک تاکید کرد درانتهای این نشست روسای شعب به ارائه دیدگاهها، پیشنهادات و تبادل نظر در خصوص برنامه ها و فعالیت های بانک پرداختند و پرسش و پاسخ مدیران ارشد بانک و مدیران شعب نیز برگزار شد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران