به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مصطفی رئوفی که در آیین اختتامیه نهمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: رقابت بسیار فشرده و نزدیک بوده وشاخص های داوری و قضاوت در خصوص عملکرد روابط عمومی ها طبق نظر صاحب نظران علوم ارتباطات تدوین شده و منتخب نشدن برخی مجموعه ها به مفهوم کم کاری یا ضعف آنان نبوده و نیست و صرفا بر اساس مستندات ارایه شده تصمیم گیری شده است.
بر اساس این گزارش، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی با قدردانی از همراهی حداکثری شرکت های بیمه در جشنواره یادشده به رشد کمی و کیفی آثار ارسالی اشاره کرده و اظهار داشت: راهبرد کلی نهادناظر صنعت بیمه در دولت سیزدهم با محوریت شفافیت طراحی شده و روابط عمومی ها هم در همین مسیر به حرکت خود ادامه می دهند.
وی دو عنصر پویایی و مردم داری را از مختصات اصلی روابط عمومی های صنعت بیمه دانست و گفت: رضایت مخاطبان و مشتریان صنعت بیمه با استحکام پایه های اعتماد همگانی و اطمینان عمومی، ارتباط معناداری دارد.
مصطفی رئوفی با تشریح ظرفیت های صنعت بیمه در حوزه های گوناگون اقتصادی و اجتماعی، ایجاد فضای رقابتی بین روابط عمومی شرکت های بیمه را زمینه ساز تحول ارتباطی عنوان کرد و افزود: هدف مجموعه های مختلف ارکان صنعت و شرکت های بیمه، تعمیم فرهنگ و معرفی قابلیت ها، خدمات و محصولات این صنعت است اما روش های آن تنوع بسیاری دارد.
مدیرکل روابط عمومی نهادناظر صنعت بیمه، در پایان از توجه ویژه رئیس کل بیمه مرکزی، مدیران ارکان و مدیر عاملان شرکت های بیمه ای به دلیل نگاه توسعه محور به مجموعه های روابط عمومی قدردانی کرد و از همکاران خود خواست تا بیش از پیش در راستای تعامل با ذینفعان کوشا باشند.
شایان ذکر است که مراسم یادشده با تقدیر از برگزیدگان و سخنرانی و ارائه رهنمودهای مقام عالی بیمه مرکزی به کار خود پایان داد.