پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 247377 تاریخ : 1395/08/03-15:00:20
,1,
هدف بانک سرمایه صیانت از حقوق معلمان و مشتریان است

مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک سرمایه:

هدف بانک سرمایه صیانت از حقوق معلمان و مشتریان است

مدیرعامل بانک سرمایه در نشست صمیمانه با خبرنگاران و اصحاب رسانه، صیانت از حقوق معلمان و مشتریان را هدف و وظیفه اصلی این بانک اعلام نمود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک سرمایه، دکتر محمدرضا خانی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره این بانک در نشستی صمیمانه با اصحاب رسانه، با بیان خلاصه وضعیت بانک سرمایه اظهار داشتب: بانک سرمایه در حال حاضر در بهترین زمان خود از نظر عملکرد به سر می برد و در زمینه جذب منابع در پایان مهر ماه سال جاری نسبت به پایان سال گذشته 49 درصد رشد جذب منابع داشته و در این زمینه به گفته بانک مرکزی بهترین عملکرد را از خود نشان داده است.

وی افزود: در حال حاضر سپرده قانونی بانک سرمایه نزد بانک مرکزی در پایان مهرماه سال جاری نسبت به پایان اسفند ماه سال گذشته 58 درصد رشد داشته است.

دکتر خانی در خصوص تسویه بدهی های بین بانکی بانک سرمایه نیز اظهار داشت: بانک سرمایه در این زمینه بهترین عملکرد را از خود نشان داده است و توانسته بیشترین بدهی های بین بانکی خود را تسویه نموده و کمترین میزان بدهی را در نظام بانکی داشته باشد.

مدیرعامل بانک سرمایه در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص وصول مطالبات نیز اظهار داشت: بحث وصول مطالبات یکی از معضلات نظام بانکی است که بانک سرمایه نیز از آن مستثنی نیست اما با عنایت به فعالیت های صورت گرفته در نهادهای نظارتی و قضایی و تلاش همه همکاران در بانک سرمایه، موفق به وصول 24 درصد از مطالبات معوق شدیم.

وی همچنین در خصوص اخبار موجود در فضای رسانه ای در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: بانک سرمایه یک سازمان مستقل است و عملکرد آن نیز باید مستقل سنجیده شود. اتفاقات روی داده در صندوق ذخیر فرهنگیان نیز از بانک جداست و هرکدام باید جداگانه بررسی شوند.

دکتر خانی در ادامه هدف اصلی بانک را حفظ و صیانت از حقوق معلمان و مشتریان عنوان نمود و ابراز داشت: در این راستا بانک سرمایه سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان را راه اندازی نموده است و مشتریان می توانند نظرات و انتقادات و شکایات خود را از طریق این سامانه به طور مستقیم به مدیریت بانک منتقل نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن و حداکثر ظرف 48 ساعت پاسخ خود را دریافت نمایند.

مدیرعامل بانک سرمایه در بخش دیگری از سخنان خود به تک کارت فرهنگیان اشاره نمود و اظهار داشت: تا پایان آذر ماه تمامی تک کارت های فرهنگیان تحویل داده می شود و در فاز بعدی پروژه، دانش آموزان و بویژه مناطق محروم جامعه هدف بانک سرمایه خواهند بود.

وی در پایان سخنان خود در خصوص برنامه های آتی بانک سرمایه نیز گفت: همزمان با یازدهمین سالگرد تاسیس بانک سرمایه 11 عنوان طرح و خدمت جدید رونمایی خواهد شد و همانطور که شعار ما  «بانک خوب سرمایه است»، بانک سرمایه را به عنوان یک سرمایه ایمن و مطمئن و قابل دسترس در اختیار همه مردم و مشتریان خود قرار دهیم.

شایان ذکر است در پایان جلسه خبرنگاران سوالات خود را مطرح نمودند و دکتر خانی در خصوص اتفاقات جاری در فضای رسانه ای توضیحاتی را ارائه نمود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران