پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 200096 تاریخ : 1395/03/08-17:21:46
,10025,
نگاه به مشتری در شرکت های بیمه باید تغییر کند

مدیرعامل جدید بیمه تعاون:

نگاه به مشتری در شرکت های بیمه باید تغییر کند

حمید رضا کاوه با تاکید بر رعایت دقیق ضوابط و مقررات بیمه، رعایت تواضع و احترام به مشتریان را خواستار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، «حمیدرضا کاوه» پس از معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت بیمه، مشتری مداری را از اصلی ترین اصول شرکت های بیمه خواند و افزود: نگاه به مشتری در شرکت های بیمه باید تغییر کند.

وی با بیان اینکه مشتری مداری به معنی دور زدن قانون نیست، تصریح کرد: جذب مشتری به هر قیمت در دستور کار ما نیست؛ می خواهیم در یک رقابت سالم و با حفظ و رعایت دقیق ضوابط و مقررات قوانین بیمه و مصوبات شورای عالی با نظارت بیمه مرکزی به عنوان سیاست گذارو نهاد ناظر، فعالیت کنیم.
حمید رضا کاوه سومین مدیرعامل شرکت بیمه تعاون است که این مسئولیت به او سپرده شده است.
نزدیک به 30 شرکت بیمه در ایران در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران