به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، «حمیدرضا کاوه» پس از معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت بیمه، مشتری مداری را از اصلی ترین اصول شرکت های بیمه خواند و افزود: نگاه به مشتری در شرکت های بیمه باید تغییر کند.
وی با بیان اینکه مشتری مداری به معنی دور زدن قانون نیست، تصریح کرد: جذب مشتری به هر قیمت در دستور کار ما نیست؛ می خواهیم در یک رقابت سالم و با حفظ و رعایت دقیق ضوابط و مقررات قوانین بیمه و مصوبات شورای عالی با نظارت بیمه مرکزی به عنوان سیاست گذارو نهاد ناظر، فعالیت کنیم.
حمید رضا کاوه سومین مدیرعامل شرکت بیمه تعاون است که این مسئولیت به او سپرده شده است.
نزدیک به 30 شرکت بیمه در ایران در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.