/2021/5/14000304091829.jpg
در راستای استراتژی نماینده محوری و با دستور مدیرعامل بیمه رازی انجام شد :
نمایندگان بیمه رازی از بیمه درمان تکمیلی مشابه کارمندان برخوردار شدند
دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر اینکه مهمترین ابزار چرخش استراتژیک هجوم به بازار از طریق شبکه نمایندگی است گفت : در راستای چرخش استراتژیک و رویکرد نماینده محوری و در راستای اهمیت و نقشی که مدیریت شرکت به نمایندگان برای حضور قدرتمند در بازار رقابت و بدون دغدغه قائل می باشد و طبق مصوبه هیات مدیره ، تمامی نمایندگان بیمه رازی دارای بیمه تکمیلی مشابه کارمندان شدند که این اتفاق در صنعت بیمه کم نظیر است.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی ، دکتر جباری که در جلسه آنلاین با مدیر شعبه اصفهان سخن می گفت ، با اشاره به تصویب افزایش حدود اختیارات قابل توجه به شعب افزود : رییس شعبه ، نماینده مدیر عامل در استان است و باید ضمن استفاده از حدود اختیارات ، با رعایت ریسک و شرایط فنی ، ضمن نظارت بر شبکه نمایندگی ، اختیارات جدید را به شبکه نمایندگی ابلاغ و ریل گذاری صحیح انجام دهد.
مدیرعامل بیمه رازی افزایش حدود اختیارات شعب را اقدامی مهم و اثرگذار در بازاریابی تهاجمی خواند و تصریح کرد : درجه بندی شعب به زودی ابلاغ می شود و تا قبل از ابلاغ ، شعب طبق رتبه بندی گذشته اقدام نمایند.
دکتر علی جباری در این جلسه یک و نیم ساعته ، با اشاره به استراتژی روابط عمومی بیمه رازی در واگذاری تبلیغات استانها به شعب گفت : ترویج و تبلیغ موقعیت ، محصولات و خدمات شرکت و استفاده از بودجه برای جذب بازار ، مسیر تبلیغات در بیمه رازی است که روابط عمومی بیمه رازی به عنوان روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور ، به درستی اولویت خود را در فضای مجازی گذاشته است.