به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو؛ ابوطالب قره چماقلو درخصوص این جشنواره که از زمستان سال گذشته تا بهار سالجاری ادامه داشت، گفت: این امکان به نوعی مسابقه رشد بود که موجب تلاش بیشتر نمایندگان برای تحقق این مهم شد
وی بـالابردن انگیزه برای رونـق بیشتر کسـب و کار در بـین نمایندگان را از مهـمترین اهداف جـشنواره زمستانه برشـمرده و
افـزود:جشنواره مذکور بر پایه سه محور برگزار شد که محور اصلی آن کسب حد نصاب رشد در فروش بیمه نامه و مولفه های
دوم و سوم، حجم حق بیمه تولیدی و نسبت وصول در رشته های آتش سوزی و بدنه اتومبیل بود.
معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت نو تصریح کرد: نمایندگان بالغ بر 150 درصد بودجه در نظر گرفته شده برای رشته آتش سوزی را محقق کردندکه عملکرد در این حوزه بسیار عالی بود.
قره چماقلو با بیان اینکه برای رشته بیمه بدنه اتومبیل نیز 65 درصد بودجه محقق شد، ادامه داد: نمایندگان در رشته آتش سوزی بالغ بر95 درصد جوایز و در رشته بیمه بدنه اتومبیل بالغ بر 30 درصد جوایز را از آن خود کردند.
وی توضیح داد: درجشنواره زمستانه حداقل 5 میلیارد ریال جایزه برای شبکه فروش در نظر گرفته شده بود که نمایندگان درحدود 2?5 میلیارد ریال از جوایز را کسب کردندکه بالغ بر 35 درصد از تعداد نمایندگان فروش از برندگان این جشنواره بودند.
معاون توسعه بازار وشبکه فروش شرکت بیمه تجارت نو، دستاورد این جشنواره برای شرکت را علاوه بر رشد عملکرد و انگیزش نمایندگان، جذب پرتفوی قابل قبول و سود دهی مناسب برشمرده و افزود که اثر آن در حساب های مالی شرکت دیده خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه، این رقابت در شبکه فروش انگیزه ای ایجاد کرد که منجر به رشد درآمد بیشتر نمایندگان و بهبود اقتصاد شبکه شد، گفت: رقم فروش در طول جشنواره بالاتر از دوبرابر زمان عادی بود. هرچند میزان فروش 65 درصد نمایندگان شرکت رشد داشت، اما 35 درصد توانستند جایزه دریافت کنند چرا که 30 درصد نمایندگان در مولفه های دوم و سوم به حد نصاب نرسیدند، امیدواریم درجشنواره های آتی شاهد برنده شدن تمامی آنها باشیم.
وی تاکید کرد: طراحی این جشنواره به گونه ای بود که درصورت تحقق هدف گذاری تعیین شده تمامی نمایندگان می توانستند برنده شوند و محدودیتی برای تعداد و مبلغ جوایز وجود نداشت.