پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 510636 تاریخ : 1399/01/23-14:57:57
,1,
نماینده ی مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی/ استفاده از ظرفیت بانک قرض الحسنه مهرایران برای ایجاد اشتغال پایدار در منطقه

نماینده ی مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی/ استفاده از ظرفیت بانک قرض الحسنه مهرایران برای ایجاد اشتغال پایدار در منطقه

محمد صفائی نماینده ی مردم گناباد و بجستان با اشاره به عملکرد بسیار خوب بانک قرض الحسنه مهرایران در سال گذشته، بر توانمندی این بانک در حل معضلات معیشتی و اقتصادی مردم منطقه و ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، محمد صفائی نماینده ی مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با صبوری مدیر شعب استان خراسان رضوی ضمن تقدیر از عملکرد این بانک در طی سال های اخیر خواستار بهره مندی از ظرفیت های این بانک در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم شد.

وی با اشاره به وضعیت کنونی اشتغال در جامعه و ضرورت حمایت از مردم در این برهه ی حساس بیان داشت: در طی چند سال اخیر بسیاری از مشاغل دچار آسیب های جدی شده است و می بایست برای کمک به افرادی که شغل خود را از دست داده اند اقدامات موثری انجام داد.

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار در منطقه از الویت های مسئولین امر می باشد و برای انجام این مهم بهره مندی از وام های ارزان قیمت راهکار بسیار مفیدی است که نتایج مثبت آن در طی سالیان گذشته دیده شده است.

محمدصفائی با اشاره به کارنامه درخشان بانک مهر ایران در حمایت از اقشار کم برخوردار و حضور در صف مقدم ایجاد اشتغال خرد در سطح منطقه عنوان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در قالب وام های قرض الحسنه از سوی بانک مهرایران افراد بسیاری را صاحب شغل و درآمد پایدار کرده است و بنا داریم از تجارب این بانک برای برخوردار کردن مردم گناباد و بجستان نیز استفاده کنیم.

در ادامه ی جلسه، صبوری با ارائه ی گزارشی از عملکرد بانک در سال گذشته بیان داشت: این بانک به خوبی از عهده ی مسئولیت های اجتماعی خود در طی سالیان گذشته برآمده است و این آمادگی وجود دارد تا با استفاده از پتانسیل بانکداری الکترونیک به اقشار بیشتری از مردم جامعه ارائه خدمت نماییم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران