به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، اولیور آمیل، مدیر بازاریابی شرکت سافت(Saft) در حاشیه بیستوسومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: این رویداد برخلاف رویدادهای مشابه که مکانی برای تبلیغات هستند، فضایی برای انجام کسبوکار واقعی است، هماکنون خاورمیانه منبع اصلی درآمد ماست و مشارکت در ایران به نفع ماست.
وی افزود: سافت شرکتی با قدمت 100 ساله است و اکنون بیش از 30 سال از فعالیت آن در خاورمیانه و بهویژه ایران میگذرد، این شرکت سالهاست که در این نمایشگاه حاضر میشود.
مدیر بازاریابی شرکت سافت، ایران را بازار مناسبی برای شرکتش دانست و گفت: ما در ایران شریکانی داریم که از ما پشتیبانی میکنند، به دلیل وجود فرصتهای متعدد فعالیت، ما نه تنها در صنعت نفت و گاز بلکه در واحدهای تولیدی متعددی در ایران فعالیت میکنیم.
این شرکت سوئدی که زیر مجموعهای از شرکت فرانسوی توتال است در حوزه طراحی و تولید باتریهای صنعتی فعالیت میکند.
آمیل درباره تازهترین محصولات عرضه شده این شرکت گفت: ما کالاهایی تولید میکنیم که ویژه بازار نفت و گاز است. یکی از مهمترین فعالیتهای ما تولید باتریهای پشتیبان است، بهعنوان مثال اگر شبکه برق با مشکلی روبهرو شود، از این نوع باتریها برای ادامه فعالیت در هرگونه پلتفرم فراساحلی استفاده میشود. این باتریها با فناوریای ساخته شدهاند که با آبوهوای گرم سازگاری دارد.
وی با بیان اینکه این شرکت در نمایشگاه امسال از فناوری جدید نیکل- کادمیوم در تولید باتری رونمایی میکند، افزود: این فناوری هم اکنون در ایران نیز استفاده می شود، زیرا در دمای بالا نیز قدرتمند است. طول عمر این محصول حداقل 20 سال است.
به گفته مدیر بازاریابی شرکت سافت، فناوری دیگر این شرکت که در سال 2017 رونمایی شده Flexion نام دارد وبرای مشتریانی مناسب است که خواهان صرفهجویی در فضا و وزن هستند.
هدف شرکت آمیل از حضور در این نمایشگاه برخورد رودررو با مشتریان و کشف مشتریان تازه است.
آمیل تاکید کرد: در کنار این موارد نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران زمینه مناسبی برای معرفی محصول جدید ماست، زیرا مهمترین مزیت سرمایهگذاری در ایران، نزدیک بودن به بازار است.
شایان ذکر است این شرکت در سالهای اخیر توافقنامههای متعددی برای همکاری با شرکتهای ایرانی امضا کرده است که ارزش آنها به چند میلیون یورو میرسد.