پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464995 تاریخ : 1398/02/30-17:39:33
,1,
نقش روابط عمومی در تعالی سازمان

مدیرعامل بانک رفاه:

نقش روابط عمومی در تعالی سازمان

مدیر عامل بانک رفاه گفت: حوزه روابط عمومی علاوه براینکه زبان گویای سازمان در عرصه اجتماع و حافظ منافع آن نزد افکار عمومی جامعه است، در بعد درون سازمانی و تلطیف فضای آن نقش ویژه و مهمی ایفا می کند. این حوزه در درون سازمان منجر به ایجاد تقارن اطلاعاتی و گفتمان سازمانی، همگرایی و انسجام می شود و فرهنگ سازمان را تقویت می بخشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر سهمانی در مراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی که 29 اردیبهشت ماه سالجاری در هتل المپیک و با حضور اساتید مطرح و چهره های ماندگار عرصه مدیریت رسانه، ارتباطات و اطلاع رسانی نظیر پروفسور بیان، پروفسورفرهنگی، دکتر افخمی و تنی چند از اندیشمندان و فعالان صنعت روابط عمومی و رسانه برگزار شد با بیان این مطلب و گرامیداشت هفته روابط عمومی گفت: امروزه نقش و جایگاه روابط عمومی ها بیش از گذشته احساس می‌شود؛ به ویژه این نقش و جایگاه در نظام بانکداری بسیار محسوس و تاثیرگذار است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با بیان اینکه نظام بانکی به واسطه ماهیت ویژه خود و تعامل با طیف متنوعی از اقشار جامعه، بیش از هر زمان دیگری و بیش از سایر سازمان ها نیازمند حمایت، تعامل و همیاری صنعت رسانه و روابط عمومی است خاطر نشان کرد: دراین مسیر دست فعالان عرصه رسانه و روابط عمومی را به گرمی می فشاریم و بیش از پیش از ظرفیت های این حوزه بهره مند خواهیم شد.
دکتر سهمانی با تصریح اینکه روابط عمومی یکی از مهم ترین بازیگران عصر ارتباطات و اطلاعات است اظهار داشت: به عنوان یکی از مدیران نظام بانکی اذعان می کنم که مدیران عالی برای دست یابی به اهداف سازمانی خود باید از ابزار روابط عمومی به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان در راستای ارتقای شفافیت و پاسخگویی به خوبی استفاده نمایند.
وی در خاتمه از روابط عمومی به منزله بازویی قوی برای ارائه مشورت و راهکار به مدیران ارشد سازمان یاد و تصریح کرد: مدیران عالی سازمان ها می توانند از ظرفیت روابط عمومی برای بهبود مستمر سازمان خود استفاده کنند.
در این مراسم فعالان و اندیشمندان عرصه ارتباطات و مدیریت از جمله پروفسور بیان به ارائه نکاتی درخصوص حوزه روابط عمومی پرداختند.
در خاتمه مراسم همچنین از دکتر سهمانی به پاس حمایت های بی دریغ در راستای اعتلاء و توسعه روابط عمومی، تقدیر به عمل آمد.

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران