به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، عابدین هادی نژاد مدیرکل راه آهن تهران با اعلام این خبرگفت : هدف اصلی نصب این دستگاهها نظارت و ارزیابی بر واحد های اجرایی، بهبود عملکردها و رضایت مندی مسافرین از ارائه خدمات در ایستگاه راه آهن تهران است.
وی افزود: با نصب 20 دستگاه مکانیزه نظرسنجی با هدف اصلی استفاده از نتایج، بهبود عملکردها است و ارزیابی ابزار و فرآیندی برای نشان دادن ایرادها و اشکالات واحدها و تجلیل از برگزیده ها، راهکاری برای تشویق دیگر واحدهای ارائه خدمات در ایستگاه های مسافری است.
عابدین هادی نژاد در رابطه با سامانه الکترونیکی نظرسنجیها گفت: یکی از برنامه های اصلی، الکترونیکی کردن خدمات اجرایی به منظور افزایش سرعت، کیفیت و رضایتمندی مردم است، از این رو به عنوان محور ویژه و جداگانه در ارزیابی ها مدنظر قرار دارد.
وی ادامه داد: نظر مسافران به عنوان کسانی که از واحدهای اجرایی خدمات رسانی در ایستگاه راه آهن تهران استفاده می کنند میتواند در شناسایی نقاط قوت و ضعف واحدهای خدمات رسان را یاری کنند.
وی تاکیدکرد: با این اتفاق جدید، در واقع نیازها و کمبودهای ایستگاه راه آهن تهران، با تحقیق و نظرسنجی روشن خواهد شد.