پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 189330 تاریخ : 1395/02/19-13:56:31
,1,15,
نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی بانک ها با محوریت تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی بانک ها با محوریت تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار شد

?نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی بانکهای زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با رویکرد تحقق اقتصاد مقاومتی در ساختمان مرکزی بانک صادرات ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در این نشست که با هدف هم اندیشی و تعامل بیشتر در زمینه موضوعات و مسایل مرتبط با نظام بانکی با محوریت نقش روابط عمومی ها در تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور مدیران روابط عمومی بانکها برگزار گردید، امیرصفری مدیر روابط عمومی این بانک و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی بانکها با اشاره به نامگذاری سال 95 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری گفت: تحقق شعار سال نیازمند مشارکت حداکثری بین نهادهای مختلف است که در این میان روابط عمومی ها می توانند به عنوان واحدهای بستر ساز نسبت به اجرای برنامه و رویکردهای همگرایانه اقدام نمایند.

 وی با بیان اینکه خواسته و نیاز مخاطبان بانک های تغییر کرده و برای اقناع آنها استفاده از روش های خلاقانه در کنار استفاده از ابزارهای جدید ارتباطی الزامی است، گفت: با توجه به افزایش تبادل دانش و آگاهی مشتریان و مخاطبان شبکه بانکی و بهره مندی آنها از ابزارهای ارتباطی جدید لازم است روابط عمومی ها به عنوان حلقه ارتباطی بین مدیران و مخاطبان نیز همگام با پیشرفت های نوین از ابزارهای نوین بهره بگیرند.
امیر صفری در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از تعامل مطلوب رسانه ها افزود: رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی که رسالت اصلی آگاهی دهی به جامعه را بر دوش می کشند از نقش و جایگاه مهمی در پیشبرد اهداف و سیاست های نظام بانکی برخور دارند، تعامل مطلوب و سازنده بانکها و رسانه ها می تواند زمینه و بستر لازم برای تحقق سیاست های نظام بانکی را فراهم سازد.
وی افزود: بانکها در سالهای اخیر سرمایه گذاری مطلوبی در زمینه ایجاد زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری  انجام داده اند و امروزه شاهد پیشرفت ها شگرف در زمینه خدمات بانکی در کشور هستیم به گونه ای که خدمات بانکی ما با خدمات بانکی کشورهای پیشرفته قابل مقایسه است.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی بانکها در ادامه تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ استفاده از خدمات نوین بانکی، بانک ها آمادگی دارند تعامل سازنده ای با رسانه ملی داشته باشند.    
گفتنی است در این نشست بر استفاده از ظرفیت های سازمان صدا و سیما در زمینه اطلاع رسانی موثر به آحاد جامعه در خصوص خدمات و نقش بانک ها در اقتصاد کشور، اهمیت و جایگاه رسانه ها به عنوان پیامبران اطلاع رسانی و... بحث و تبادل نظر و نسبت به تشکیل کارگروه های مختلف در زمینه مسایل مربوط به نظام بانکی اقدام شد.  
شایان ذکر است در این نشست صمیمانه مدیران روابط عمومی بانک های: ملی، ملت، تجارت، سپه، قرض الحسنه مهر ایران، صنعت و معدن، توسعه صادرات، کشاورزی و رییس اداره بازرگانی صدا و سیما حضور داشتند و نظرات و دیدگاههای خود را در رابطه با موضوعات و محورهای جلسه ارایه کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 198
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران