پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 581154 تاریخ : 1400/03/04-15:34:01
,10025,22,
نشست های مجازی از طریق پلتفرم بومی(skyroom) در بیمه پاسارگاد استان یزد

نشست های مجازی از طریق پلتفرم بومی(skyroom) در بیمه پاسارگاد استان یزد

شرکت بیمه پاسارگاد در استان یزد از تهدیدهای دوران کرونا به عنوان فرصتی در راه گسترش جلسات آموزشی و هم اندیشی با نمایندگان بهره مند شد.

به گزارش بانک و صنعت، هرمز نجفیان مدیر منطقه 14 بیمه پاسارگاد در این خصوص بیان کرد: با بررسی موقعیت های در اختیار و در نظر گرفتن فعالیت ها و اقدامات نمایندگان بیمه پاسارگاد در استان یزد با شیوع ویروس کرونا و گسترش آن در سطح جامعه و بدنبال اعمال محدودیت ها و به حداقل رسیدن مراجعه حضوری و ارتباطات محیطی به فکر بهره مندی از امکانات سایبری جدید افتادیم.

همچنین در این راستا به منظور حفظ روابط و تعاملات فی مابین شعبه های تحت نظارت منطقه با نمایندگان و واحدهای صدور و لزوم برگزاری نشست های آنلاین از طریق پلتفرم بومی skyroom ، این امکان در دستور کار منطقه و بدنبال آن شعبه های تحت نظارت قرار گرفت تا بدین شکل ضمن ارائه رهنمودها و تبادل اطلاعات و تجربیات، مسیر هموار تری در راستای رسیدن به اهداف بیمه پاسارگاد در منطقه قرار گیرد.

مدیر منطقه 14 افزود: بنابراین از تهدید ها و موانع دوران کرونا جهت رفع مشکلات نمایندگان در زمان صدور بیمه نامه و انتقال تجربیات کارشناسان شعبه در راه خدمت رسانی به عموم هموطنان بهره مفیدی برده شد و بوسیله ارتباط مجازی با نمایندگان از طریق پلتفرم skyroom به گسترش ارتباطات منطقه و شعبه های تحت نظارت با شبکه فروش دست یافتیم.

استفاده از اسکای روم نیز مانند سایر سرویس های ارتباطی آنلاین، با همه گیری کووید 19 افزایش یافت. این پلتفرم، در دوران شیوع کرونا میزبان وبینارها و جلسات مجازی بسیاری در حوزه های گوناگون بوده است. بهره مندی از این امکان علاوه بر رفع مشکلات نمایندگان و بیمه گذاران موجب تسهیل در ارتباط دوسویه و گسترده مدیران و کارشناسان با نمایندگان منطقه در برگزاری جلسات مجازی و وبینارهای تخصصی قرار گرفت.

گفتنی است کارشناسان منطقه و شعبه یزد با ایجاد این ارتباط دو سویه در رفع موانع صدور و راهنمایی شبکه فروش در ارائه خدمت به بیمه گذاران عملکرد مطلوبی را از خود بر جای گذاشتند و موجب افزایش پرتفوی مطلوب و ارتقای سطح کیفیت عملکرد نمایندگان در استان یزد شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 195
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران