به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در این نشست، «خسرو خواجه حسنی» با اشاره به نقش مهم منابع انسانی در سازمانهای امروز، نیروی انسانی را روح دمیده شده در کالبد هر سازمان دانست و گفت: «منابع انسانی به تصمیمات سازمانی شکل میدهد، مسائل و مشکلات را حل میکند و به سازمان هویت میبخشد».
مدیرعامل بانک گردشگری ادامه داد: «موفقیت سازمان به روحیات، تلاش، انگیزش و رضایت نیروی انسانی وابسته است و مدیریت عالی بانک گردشگری با لحاظ کردن رویکرد «مشارکتی» و «دوستانه»، ارتباط مستمر و دو سویه میان همکاران و مدیران را لازمه بهبود شرایط کاری و انگیزشی میداند و معتقد است تنها از این طریق میتوان سازمان را به جایگاه اصلی خود در کشور رساند».
وی «بیتحرکی» و «بیتفاوتی» را دو آفت بزرگ سازمانی دانست و با اشاره به اینکه در لایههای بالای مدیریتی بانک، آمادگی پذیرش هر گونه پیشنهاد و طرح اجرایی از طرف همکاران وجود دارد خاطرنشان کرد: «ما از تمامی امکانات بانک در راستای رفع دغدغههای همکاران استفاده خواهیم کرد و سعی داریم میزان تلاش و اثرگذاری همکاران و واحدها را به منافع کسبشده از ایشان مرتبط سازیم تا هم بستر توسعه قابلیتها و بالفعل شدن استعدادها فراهم شود و هم بیانگیزگی و بیتفاوتی، جایی در میان همکاران جوان و مستعد بانک گردشگری نداشته باشد».
بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست صمیمانه، جمعی از همکاران ستادی، با ذکر دغدغهها و نظرات خود در خصوص فعالیتهای بانک، دیدگاههای خود را در خصوص شیوههای حل مشکلات و بهبود عملکرد واحدهای سازمانی ارائه دادند.