به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دی، روابط عمومی واطلاع رسانی؛ در این نشست محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی ضمن خوش آمد گویی به مدعوین جلسه، با اشاره به فعالیت های این شرکت عنوان کرد: وضعیت شرکت بیمه دی باید در ساختار اقتصادی کشور سنجیده شود، بنگاه های اقتصادی کشور از جمله بیمه دی با وجود شرایط خاص موجود در کشور، توانسته اند توفیقاتی را نیز کسب نمایند.
وی افزود: بیمه دی تیرماه مجمع خود را با موفقیت برگزار کرد و با همه چالش هایی که در سال گذشته پشت سر گذاشت توانست سود قابل قبولی را کسب نماید.
کشاورز در ادامه اظهار داشت: در حوزه عملیات بیمه گری ، بیمه دی 48 شعبه در سراسر کشور دارد و فعالیت بیمه ای خود را در سراسر کشور گسترش داده است. در دو سال گذشته نیز بیمه دی اجرای قرارداد بزرگ بیمه تکمیلی قشر معزز خانواده شهدا و ایثارگران را با 1.700.000 نفر بیمه شده، متعهد شده است. مهم ترین چالش موجود در اجرای این قرارداد در شرایط کنونی کشور، تأمین نقدینگی است که در حال حاضر حجم بسیار زیادی از حق بیمه، وصول نشده است. این قرارداد با 108 خدمت درمانی، بدون سقف و فرانشیز اجرا می شود و تمام تلاش مجموعه بیمه دی ارائه بهینه خدمات و کسب حداکثر رضایتمندی بیمه شدگان است.
در پایان، محمدرضا کشاورز بیان کرد: کار اصلی این صنعت، فعل بیمه گری و فعالیت بیمه ای است و به تبع آن سایر فعالیت ها و فرآیند ها شکل می گیرد. بنابراین، این نشست مهم ترین و تخصصی ترین نشست صنعت بیمه است. چالش ها و مشکلات صنعت بیمه به دو بخش بیرونی و درونی تقسیم می شود. بخش عمده ای از مشکلات درونی به موضوعاتی از جنس بیمه گری بر می گردد که خروجی های این نشست در مرتفع کردن این چالش ها مؤثر است.
در ادامه این نشست معاونان فنی طبق دستور جلسه به ارائه نظرات و بررسی موارد مطروحه پرداختند.