به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، براساس استراتژی شرکت بیمه رازی در طول سال به صورت دوره ای 2 نشست هم اندیشی مربوط به مدیران ستادی و مدیران شعب با حضور مدیرعامل بیمه رازی برگزار می شود که جلسه فوق به عنوان اولین نشست شورای مدیران در سال 1395 روز پنجشنبه 31 تیرماه در محل هتل المپیک تهران برگزار گردید.
در این نشست موارد جاری شرکت در قالب کارگروه های تخصصی بررسی شد و دبیر هر کارگروه اقدام به اعلام گزارش تصمیمات اخذ شده در کارگروه مربوطه نمود.
فرهاد خالقی قائم مقام مدیرعامل بیمه رازی نیز طی سخنانی در این نشست بر ضرورت مشتری مداری تأکید کرد و گفت: بها دادن به مشتری باید سرلوحه اقدامات بیمه رازی قرار گیرد، شعب و نمایندگی های بیمه رازی خط مقدم این شرکت می باشند و در امر توسعه و رضایتمندی مشتریان می توانند گام های موثری را بردارند.
دکتر یونس مظلومی مدیرعامل بیمه رازی به نقطه نظراتی در خصوص نشست قبل و نشست فعلی اشاره نمود و ذکر کرد: شرکت بیمه رازی هرسال نسبت به سال قبل در حال پیشرفت چشمگیری می باشد و ادامه این پیشرفت و دستیابی به چشم انداز شرکت امکان پذیر نمی باشد مگر با نهادینه کردن اصل دانش محوری و مدیریت دانش در شرکت بیمه رازی.
مظلومی افزود: با توجه به همکاری بیمه رازی با بنگاه های اقتصادی بین المللی واحد آموزش این شرکت موظف است برنامه ای منسجم در جهت آموزش کارکنان بیمه رازی در سطوح بین المللی ترتیب داده و اطلاعات پرسنل را در زمینه های فعالیت های مربوطه به عالی ترین سطح ممکن ارتقا بخشد.
گفتنی است در ادامه این نشست مدیران ستادی و شعب همراه با مدیرعامل و مشاورانش به گفت و گو و تبادل آرا به منظور هم افزایی در فضای مدیریت پرداختند