وی افزود: البته بخش صف از ستاد و ستاد از صف انتظاراتی دارند که این انتظارات به جا و قابل پیگیری است و برای رسیدن به یک همگرایی و وحدت رویه، نیازمند تعامل بیشتر این دو بخش کلیدی هستیم.
رئیس هیات مدیره بانک تاکید کرد: در ایام پایان سال،دولت سعی در تسویه بدهی ها خود به بخش های مختلف اعم از دولتی و خصوصی دارد که باید برای آن آماده باشیم و از آنجا که در روزهای پایانی سال حجم مراجعات بانکی نیز زیاد است،نیاز به خدمات بانکی نیز افزایش می یابد از این رو تحقق این مهم سعی ، تلاش و جدیت همکاران را می طلبد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه دولت سعی دارد منابع حاصله از درآمدهای شرکت ها و کارخانجات را در همان استان محل وقوع متمرکز کند بنابراین، کار برای منطقه تهران در بخش جذب منابع، قطعا دوچندان می شود.
بیژن مقدم بیرانوند معاون امور شعب و بازاریابی بانک ملی ایران نیز در این نشست گفت: با توجه به تغییر نگرش و دانش مالی مردم جامعه، بانک نیز متناسب با این تغییر باید در سیاست ها و برنامه های خود تغییر ایجاد کند.
وی افزود: در فرصت کوتاه تا پایان سال باید با بسیج همه کارکنان و به کار بردن تلاش موثر برای جذب منابع و افزایش ورودی ها،اقدام شود.
معاون امور شعب و بازاریابی بانک ضمن ارائه راهکارهایی برای تقویت نظارت بر کار شعب در ایام پایانی سال، گفت: تجهیز منابع؛ کار، تلاش، محصول و پیگیری مداوم می خواهد. از این رو باید همه توان برای جذب مشتریان بکار گرفته شود.
وی با تاکید بر جذب منابع مشتریان گفت: وصول مطالبات در کمک به جریان ورودی نقدینگی و در سود و زیان واحدها تاثیر فراوانی دارد که باید نسبت به آن اهتمام جدی تری شود.
در پایان این نشست راهکارهای بهبود ناترازی و ایجاد جریان های ورودی نقدینگی مورد بررسی قرار گرفت.