به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، این جلسه با رویکرد آموزشی برای تبیین و طرح مسائل، چالش ها و همچنین تبادل و انتقال تجربیات با هدف تسهیل در فرآیندهای اجرایی و افزایش رضایت مندی مشتریان بیمه ای دو مجموعه بیمه نوین و گروه توسعه صنایع بهشهر در رشته های بیمه ای آتش سوزی، درمان، باربری و مسئولیت در محل دفتر ستادی بیمه نوین برگزار شد.
ارزیابی شیوه ها و ارائه راهکارهای عملیاتی برای بهبود زمان پاسخگویی و کیفیت ارائه خدمات در پرونده های صدور و خسارت رشته های مختلف از دیگر برنامه های تعیین شده برای این نشست بود.