به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سامان، با توجه به محدودیتهای قبلی در دسترسی کاربران iOS به اپلیکیشن موبایلت، بانک سامان علاوه بر نسخه تحت وب، نسخه قابلنصب این اپلیکیشن را با خدماتی کامل و یکسان با نسخههای اندروید و تحت وب عرضه کرد.
بر این اساس، نسخه جدید موبایلت برای کاربران iOS تمامی قابلیتهای موجود در نسخه اصلی و نسخه وبی این اپلیکیشن را داراست و برای نصب آن نیازی به مراجعه یا عضویت در استورهای مختلف نیست.
گفتنی است، کاربرانی که از بستر iOS استفاده میکنند، برای بهرهبرداری از این نسخه اپلیکیشن موبایلت لازم است تا ابتدا از طریق نسخه وبی (PWA) به آدرس http://app.mobillet.ir وارد موبایلت شوند و سپس از بخش سایر، گزینه دانلود نسخه iOS را انتخاب کنند.
لازم به ذکر است که برای نصب نسخه جدید موبایلت باید تمامی نسخههای قدیمی این اپلیکیشن از روی گوشی حذف شود و همچنین تاریخچه صفحات مرورگر گوشی را نیز از آدرس Settings/safari/Clear history and website Data پاک کنید. علاوه بر این پس از نصب اپلیکیشن لازم است که از مسیر تنظیمات گوشی، گزینه General را انتخاب و در بخش Profile & Device Management اپلیکیشن موبایلت را تائید کنید.
کاربران در صورت نیاز به راهنمایی میتوانند با مرکز سامان ارتباط به شماره 0216422 تماس و یا با نشانی info@mobillet.ir در ارتباط باشند.