به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوریهای جدید، ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متنوع را بر پایه بسترهای اینترنتی امن را در دستور کار قرار داده و به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان نسخه جدید اینترنت بانک را روانه بازار ساخت.
بر اساس این گزارش نسخه جدید اینترنت بانک علاوه بر قابلیت و توانمندیهای گذشته دارای قابلیت های همچون: چند زبانه بودن، انطباق پذیری با مرورگرهای تلفن همراه و تبلت و... می باشد که تاکنون بیش از 384 هزار مشتری ضمن پیوستن به این سامانه هر ماه به طور میانگین حدود10 میلیون تراکنش مالی خود را با موفقیت به انجام می رسانند.
براساس این گزارش بانک صادرات ایران با بهره گیری از دستگاه رمز ساز لحظه ای (otp) در محیطی کاملاً امن و بدون حضور فیزیکی در شعب اقدام به ارایه خدمات تنوع اینترنتی نموده است.
شایان ذکر است استفاده از سیستم غیر حضوری بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران در حال حاضر امکان پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، انتقال وجه بین حساب ها، تعیین مبلغ چک، رویت صورت حساب را امکان پذیر ساخت و توانسته است نقش بسزایی در کاهش هزینه ها و وقت مشتریان داشته باشد . متقاضیان می تواند جهت استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی به وب سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه نمایند.
گفتنی است این بانک در راستای افزایش رضایت و سطح دسترسی مشتریان به خدمات نوین بانکی اخیرا" خدمت جدید همبانک را روانه بازارنموده که با استفاده از آن مشتریانی که دارای سیم کارت همراه اول هستند می توانند با شماره گیری کد #719* از خدماتی همچون : مانده کارت، خرید شارژ سیم کارت های اعتباری، پرداخت قبوض و ... برخودار گردند.?