پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 587601 تاریخ : 1400/06/10-16:46:46
,10028,
نسخه الکترونیک موجب شفافیت و عدالت و زمینه ساز پزشک خانواده و نظام ارجاع خواهد بود

مصطفی سالاری:

نسخه الکترونیک موجب شفافیت و عدالت و زمینه ساز پزشک خانواده و نظام ارجاع خواهد بود

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی پیشگامی این سازمان در اجرای طرح ملی نسخه الکترونیک را افتخاری ارزشمند و ماندگار دانست و گفت: نسخه الکترونیک موجب ایجاد شفافیت و برقراری عدالت در ارائه خدمات درمانی می شود و زمینه ساز تحقق اهداف و برنامه های مهمی همچون پزشک خانواده و نظام ارجاع خواهد بود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در جلسه ویدئو کنفرانسی با مدیران درمان و روسای بیمارستان ها و درمانگاه های تأمین اجتماعی سراسر کشور اظهار داشت: در نسخه الکترونیک زحمت اصلی بر دوش مدیریت و کارکنان حوزه درمان تأمین اجتماعی بوده است و با وجود پیش بینی وجود مشکلات و نبود برخی مقدمات، کار را شروع کردیم و کار بزرگی انجام شد.

وی با بیان اینکه محصول برنامه بزرگ نسخه الکترونیک در آینده سازمان تأمین اجتماعی و نظام درمانی کشور مشخص خواهد شد، گفت: با تکمیل این طرح بزرگ و به دنبال آن تحقق برنامه های نظام ارجاع و پزشک خانواده امکان کاهش هرچه بیشتر هزینه های درمانی بیمه شدگان وجود خواهد داشت و ارائه خدمات درمانی ارزان و نزدیک به رایگان با استفاده از نسخه الکترونیک و در بستر نظام ارجاع و پزشک خانواده میسر است.

سالاری ادامه داد: مدیران حوزه درمان تأمین اجتماعی نسبت به پیگیری و تکمیل طرح نسخه الکترونیک اهتمام ویژه داشته باشند زیرا در بستر این طرح بزرگ امکان تحقق سایر اهداف و برنامه های متعالی حوزه درمان فراهم می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه شرایط امروز پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرار داد با تأمین اجتماعی قابل مقایسه با گذشته نیست، گفت: دو سال پیش در شرایطی که کل وصولی حق بیمه تأمین اجتماعی حدود 7 هزار میلیارد تومان در ماه بود، میزان مطالبات معوق مراکز درمانی طرف قرارداد به 16 هزارمیلیارد تومان رسیده بود و اگر بنا بر تداوم آن شرایط بود، امروز احتمالا این بدهی به بیش از 40 هزار میلیارد تومان می رسید اما در شرایط فعلی هیچ بدهی معوقی به مراکز درمانی نداریم.

سالاری ادامه داد: مطالبات مربوط به سال 99 تمامی مراکز درمانی تسویه شده است و درسال جاری نیز مطالباتی که در بستر نسخه الکترونیک ایجاد می شود در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت می شود که این روش پرداخت برای تشویق مراکز درمانی طرف قرارداد به استفاده از سامانه نسخه الکترونیک در دستور کار قرار دارد.

سالاری گفت: در دو سال گذشته با تأکید بر حفظ اعتبار سازمان تأمین اجتماعی و تنها با اتکا به پیگیری های توام با ارائه دیدگاه های کارشناسی موفق به وصول حدود 120 هزار میلیارد تومان از مطالبات تأمین اجتماعی از دولت شدیم و بستر قانونی مناسب برای تداوم دریافت مطالبات تأمین اجتماعی نیز ایجاد شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خدمت رسانی مراکز درمانی تأمین اجتماعی به بیماران مبتلا به کرونا را از افتخارات این سازمان برشمرد و گفت: در این مسیر تعدادی از همکاران حوزه درمان تأمین اجتماعی به مقام رفیع شهادت رسیده اند که یاد این عزیزان را گرامی می داریم.

سالاری افزود: کارکنان حوزه درمان تأمین اجتماعی در دوران بحران کرونا عملکردی افتخار آفرین داشتند و با وجود برخی محدودیت ها و کاستی ها برای خدمت رسانی به بیماران با همه وجود مشغول تلاش هستند.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه ها و اقدامات تحول آفرین در سازمان تأمین اجتماعی نتیجه مشورت و همفکری با مجموعه مدیران و کارشناسان این سازمان بوده است، گفت: مسیر پر فراز و نشیب و توام با موفقیتی را طی کردیم و اجرای بیشتر این برنامه ها نتیجه مشورت با همکاران و بهره مندی از تجربیات و دیدگاه های افراد دلسوز و صاحبنظر این سازمان است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران