به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، مهندس مهرانی در این جلسه پس از طرح پیشنهادات رؤسای شعب و واحدهای ستادی بانک درخصوص خدمات الکترونیک و نرمافزار بانک گفت: محور تمام برنامهها و سیاستگذاریهای بانک، ارائه خدمات مطلوبتر به مردم و تسهیل انجام امور در واحدهای اجرائی است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمیکنیم.
حسن شجاعی مدیرشعب استان نیز در این جلسه گزارش عملکرد استان در بخشهای مختلف را ارائه و سپس تعدادی از کارکنان استان، مشکلات و راهکارهای بهبود خدمات بانک را مطرح و مهندس مهرانی و هیأت همراه نیز به سوالات و ابهامات مطرح شده پاسخ دادند.
همچنین عضو هیأتمدیره به همراهی تنی چند از مدیران ستادی ضمن بازدید از شعب شهرستانهای ابهر و خرمدره و باجههای بانکی قلعهحسینیه و پیرسقا در ادامه از کارخانه خردایش سنگ سیلیس و مجموعه گلخانه هیدروپونیک کشت توتفرنگی که جمعاً با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال توسط پست بانک استان تأمین مالی شده نیز بازدید کرد.
گفتنی است: مهندس مهرانی و هیأت مدیره، چهارشنبه دوم مردادماه نیز ضمن بازدید از طرحهای تأمین مالیشده توسط پستبانک استان قزوین و برخی شعب و باجههای بانکی درجلسه شورای اداری مدیریت شعب استان نیز حضور یافت و به تبیین برنامهها و اهداف بانک پرداخت و مسائل و مشکلات مطرحشده را نیز بررسی کرد.