به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک انصار ، در راستای حمایت از مجموعه های دانش بنیان و نخبگان فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحقق برنامه های تحولی این بانک در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات و همچنین به منظور توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، به ویژه در زمینه در گاه های بانکی ( اینترنت بانک، موبایل بانک، تلفن بانک، آنی بانک ) و Payment Gateway ،ازبرگزاری نخستین کنفرانس حرفه ای تحول دیجیتالی حمایت کرد .
این گزارش می افزاید، در این کنفرانس مهمترین عناوین مطرح شده توسط اساتید حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در مورد ،کیفیت الکترونیکی : تحولی در کیفیت خدمات غیرحضوری ،اقتصاد دیجیتالی ،روند های عمده تکنولوژی در دنیا و تحلیل آثار آن برکسب و کارها ، رونق بخش کسب وکارهای داده محور،FinTech ، نقش وکارکردهایTmo در جاری سازی تحول،الزامات یک تحول دیجیتالی موفق( تصویرسازی در قالب ره نگاشت) ،انقلاب صنعتی چهارم ( دیجیتالیزه شدن زنجیره تامین )،راهبردهای تحول دیجیتالی ،مدیریت فرآیند های کسب وکارهای Bpm لازمه موفقیت در تحول دیجیتالی سازمان ها ، هوش کسب و کار مزیت رقابتی در عصر دیجیتال ،تفکر سیستمی در تحقق تحول دیجیتالی ، نقش کسب و کارهای نواور در تحول دیجیتال ،اینترنت اشیا ، بازاریابی دیجیتالی ، اینترنت اشیاء در صنعت بانکداری ، تحولی در دنیای دیجیتال بوده است و با برگزاری کارگاه های جانبی با موضوعاتی ازقبیل: کیفیت رابطه عامل کلیدی موفقیت در مدیریت زنجیره تامین ،فناوری های شناسایی و ردیابی در زنجیره تامین و لجستیک،کاربردهای اینترنت اشیا در تولید و زنجیره تامین، لجستیک معکوس،توسعه توانمندی تامین کنندگان ضروری برای بهبود زنجیره تامین، نقش فناوری ابر در تحول دیجیتالی،مدیریت لجستیک در زنجیره تامین،نقش ارزهای رمزگذاری شده و زنجیره های بلوکی در آینده فناوری های مالی و اقتصاد جهانی، ارایه مدل تلفیقی برای انتخاب و ارزیابی عملکرد تامین کنندگان فعالیت لجستیک در صنایع خودرو سازی (مطالعه مورد شرکت ساپکو) و ارزیابی عملکرد شرکت های پخش دارو با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها با رویکرد چابک سازی (مطالعه موردی شرکت داروسازی کاسپین تامین) این کنفرانس پس از دو روز به کار خود پایان داد .
در این گزارش آمده است ، هدف از حضور و حمایت بانک انصار از اینگونه رویدادها توسعه خدمات بانکداری الکترونیک ، لزوم توجه ویژه به نوآوریها و خلاقیتهای و آیندهپژوهی و نیازسنجی صحیح خواستههای مشتریان فعلی و آینده و همگام کردن محصولات و خدمات بانکی در راستای پیشرفتهای فناوری و بهرهگیری از فناوری روز و زیرساختی تولید و ارایه محصولات و خدمات بانکی می باشد .
درپایان این مراسم با اهدای تندیس حامی به مدیرکل بازاریابی بانک انصار، از نقش این بانک در برگزاری نخستین کنفرانس تحول دیجیتالی تقدیرو تشکرشد .