پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 492595 تاریخ : 1398/08/02-17:07:47
,2,
میثاق سازمانی سمینار کارگروه پایش بانکداری الکترونیک

میثاق سازمانی سمینار کارگروه پایش بانکداری الکترونیک

رویکرد جدید بانکداری و حرکت به سمت دنیای هوشمند و دیجیتال، یک روند شتابان در عرصه بانکداری نوین بوده و درگاه های الکترونیک و ابزارهای نوین پرداخت راهی جهت تسهیل عملیات مالی و بانکی مشتریان می باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، با گذر از دنیای مدرن امروز و در آستانه عصر دیجیتال تداوم حیات کسب و کارها بطور اخص در حوزه بانکی بستگی به همگام شدن به این روند داشته و ایجاد بستر مناسب جهت رشد ابزارها و درگاه ها و ارتقاء عملکردی آن ها در حوزه الکترونیک و دیجیتال کلید موفقیت در این عرصه است که با برنامه ریزی و هدف گذاری مناسب قابل تحقق خواهد بود.

کارگروه پایش بانکداری الکترونیک که از همکاران ساعی در بازاریابی و روابط عمومی، فناوری اطلاعات و مسئولان باجه ها در استان ها و مناطق تشکیل شده است، تحقق اهداف پست بانک در عرصه بانکداری الکترونیک و بانکداری خرد را بعنوان ماموریت اصلی خود قلمداد می کند که با حمایت همه جانبه مدیران، مسئولان استان ها و مناطق انجام خواهد گرفت. میثاق سازمانی در نیمه دوم سال 1398 در سرفصل های ذیل قابل تلخیص است.
1) تبیین خط مشی و سیاستها درگاه های الکترونیک برای شعب و باجه ها
2)ارائه و تحلیل شاخص های عملکرد و بررسی مدل های اندازه گیری شاخص ها
3)بررسی مشکلات و موانع تخصیص درگاه ها و تحقق اهداف طرح پایش
4)برنامه ریزی و اجرایی نمودن موضوعات مطرح شده در سمینار  نامه ارسالی به مناطق
5)ایجاد انسجام، هماهنگی وپویایی در شعب و باجه ها و بررسی تحقق اهداف بانک
با توجه به برنامه های عملیاتی بانک و طرح پویش در ارزیابی عملکرد درگاه های الکترونیک بطور اخص در بخش ترمینال فروشگاهی و خودپردازها، انتظار می رود که اعضای کارگروه در هر استان و منطقه در ساماندهی و پایش عملکرد درگاه ها نقش خود را ایفا کنند. بدون شک برنامه ریزی و تلاش گروهی جهت اجرای این برنامه مثمرثمر بوده و در این راستا اعضای کارگروه پایش در هر استان / منطقه با ایفای نقش کلیدی خود باعث ارتقاء عملکرد بانک شده و این مهم رضایتمندی همه ذینفعان و بطور اخص مشتریان را به همراه خواهد داشت.
امید است در پرتوعنایات خداوند متعال در حصول به اهداف خود که خدمت رسانی به جامعه و آحاد مردم می باشد، موفق باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران