به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه رازی، دکتر علی جباری با اشاره به پنچ چرخش استراتژیک شرکت بیمه رازی و جایگاه مشتری در این استراتژی ها گفت: شرکت بیمه رازی در ابتدای سال جاری پنچ چرخش استراتژیک را با نگاه ویژه به مشتریان طراحی کرد که به دلیل اهمیت و جایگاه بسیار مهم مشتریان یک استراتژی مجزا برای مشتریان نیز در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل بیمه رازی تصریح کرد: چهارمین استراتژی شرکت بیمه رازی با تاکید بر مشتریان و همراهان شرکت بیمه رازی به عنوان چرخش استراتژیک از مشتری مداری منفعلانه به افزایش میزان وفاداری و وابستگی مشتریان بیمه رازی طراحی و اجرایی شده که دستیابی به این مهم نیاز به اجرای با دقت دیگر استراتژی ها دارد زیرا مشتری مداری و ارائه خدمات به روز در دیگر استراتژی ها نیز دیده شده و تمام استراتژی ها حلقه های یک زنجیر قوی و بزرگ است.
او خاطرنشان کرد: زمانی می توانیم مدعی آن باشیم که استراتژی چهارم شرکت موفق بوده که نیازهای همراهان و مشتریان شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده شده است و مشتریان صنعت بیمه از شرکت های بیمه ای همراهی، مشاوره، صدور بدون وقفه و به لحظه بیمه نامه و پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان را طلب می کنند.
جباری یادآور شد: در صنعت بیمه شرکت هایی با پرتفو و درآمدزایی بالا موفق نیستند، بلکه شرکت هایی موفق خواهند بود که مشتریان خود را راضی نگهدارند و خدمات به روز به آن ها ارائه کنند.