به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: مهندس ضیائی مدیرعامل این بانک در اولین همایش منطقه ای بازاریابی پست بانک ناحیه جنوب کشور در شیراز با بیان مطب فوق گفت: استراتژی پست بانک ایران همان متفاوت بودن و خدمت رسانی در همه جای ایران به ویژه در روستاهاست و این یک خدمت ملی و الهی است.
وی افزود: مجموعه پست بانک ایران با توجه به ظرفیت ها و توانائی های خود سعی می کند همیشه در اوج باشد زیرا بر این باور است که مشکلات بانکی گروه عظیمی از جامعه توسط این بانک مرتفع می شود که بسیار با اهمیت است.
ضیائی عنوان کرد: بانک ها از جمله پست بانک ایران؛ امین سرمایه ها و وجوه مردم هستند و به نمایندگی از آنان سرمایه ها را به بخش های مختلف زیربنایی، اقتصادی، کشاورزی، تولیدی و سایر بخش های کشور هدایت کرده و مدیریت می کنند.
وی با تأکید بر رعایت اعتبارسنجی و مصرف درست منابع، اعطای تسهیلات به بخش های تولیدی و اشتغال زائی، تحقق هدف سپرده ای و کسب درآمد بیشتر اظهار داشت: پرداخت تسهیلات به خانواده ها دارای آثار اجتماعی و اخلاقی است زیرا علاوه بر رفع مشکلات مردم موجب تقویت بنیان خانواده ها و زندگی اجتماعی آنان نیز می شود و این عمل جایگاه رفیع و بلندی برای انسان فراهم می کند.
ضیائی خاطرنشان ساخت: عمده تلاش پست بانک ایران این است که همگام با سیاست های دولت به آبادانی روستاها و اشتغال زائی و درآمدزائی در این مناطق کمک شایانی داشته باشد و این کار موجب می شود زندگی اجتماعی و کانون خانواده های روستائیان هر روز گرمتر شده و کمتر به شهرها و شغل های کاذب روی آورند.
مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به متعهدبودن روستائیان و عدم معوق شدن تسهیلات پرداختی به آنان تصریح کرد: دفاترخدمات بانکی روستائی باید مورد حمایت جدی قرار گرفته تا بتوانند در اشتغال زائی و تولید در این منطقه مؤثر واقع شوند و در این راستا کارگزاران دفاتر نیز باید کسب و کارهای لازم را جهت ارائه تسهیلات مربوطه تعریف و معرفی نمایند.
وی اضافه کرد: عصر، عصر اطلاعات و ارتباطات است و باید به روز بوده و ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشیم، همه باید تلاش کنیم تا با انتقال تجارب و موفقیت های خود به یکدیگر، پست بانک ایران را هم در افزایش منابع و هم توسعه خدمات کمک کرده و به جایگاه رفیع خود که همانا سرآمد بانک ها یعنی "بانک ایران" برسانیم.
ضیائی یادآور شد: توجه به آموزش های الکترونیکی، اینترنتی و غیرحضوری آئین نامه ها و بخشنامه ها و حتی قراردادهای بانک باید به صورت جدی توسط تک تک کارکنان واحدهای ستادی و اجرائی مدنظر قرار گیرد، این کار هم موجب صرفه جوئی در وقت و هم کاهش هزینه ها می شود.
وی بیان کرد: باید تهدیدها، موانع و مشکلات را به فرصت تبدیل کنیم چون باور داریم که برند پست بانک ایران می تواند در همه جا و هر نوع خدمت بانکی و حتی خدمات دستگاه های اجرائی را به هموطنان ارائه کند. در همین زمینه ظرفیت های بالقوه این بانک بیانگر همین ادعاست.
ضیائی اظهار نمود: سپرده گذاران و سهامداران پست بانک ایران ولی نعمت این بانک هستند و باید از این فضای موجود بهره کافی را ببریم تا روز به روز پیشرفت کنیم.
مدیرعامل پست بانک ایران گفت: تابلوهای سردرب شعب و دفاتر این بانک بهترین بسترهای تبلیغی و بازاریابی هستند زیرا این برند بیانگر حضور در جای جای کشور و خدمت رسانی به همه مردم ایران است.
وی در پایان تأکید نمود: همه کارکنان شعب و دفاتر و همچنین واحدهای ستادی پست بانک ایران باید در نقش بازاریاب عمل کنند و از تمام توان و ظرفیت خود برای موفقیت و پیشرفت این بانک استفاده کنند.
گفتنی است: مهندس ضیائی و تنی چند از مدیران ستادی و اجرائی در پایان اولین همایش منطقه ای بازاریابی پست بانک ناحیه جنوب کشور در شیراز در مراسم جشن بزرگ خانواده کارکنان و بازنشستگان مدیریت شعب استان فارس نیز شرکت کردند.