پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 134708 تاریخ : 1394/03/11-05:09:46
,2,16,17,
 از ظرفیت های وزارت ارتباطات برای توسعه خدمات پست بانک ایران استفاده می‌کنیم

مهندس حسن زاده:

از ظرفیت های وزارت ارتباطات برای توسعه خدمات پست بانک ایران استفاده می‌کنیم

از ظرفیت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه خدمات پست بانک ایران به ویژه در زمینه برنامه های توسعهای به خوبی استفاده می کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: مهندس حسنزاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان کرمان که با حضور جمعی از مدیران ستادی و مسئولان و کارکنان این استان برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق گفت: رسالت پستبانک ایران خردهبانکداری و حضور در مناطق محروم است و مسئولان توقع حضور ویژه این بانک در شهرها را ندارند.
وی با بیان اینکه مدیریت بر یک نهاد اقتصادی نیاز به حساب و کتاب دقیقی دارد تصریح کرد: انجام کارهای بانک براساس برنامهریزی و نظام مند موجب درآمدزائی بیشتر شده و به تبع آن بهره وری افزایش یافته و امور رفاهی کارکنان هم بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد.
حسنزاده بر یکپارچهسازی نرمافزارهای بانک جهت ارائه خدمات سریعتر به هموطنان تأکید کرد و اظهارداشت: سرمایه اصلی ما نیروی انسانی است و اگرتلاش بیشتری داشته باشیم قطعاً درپایان سال وضعیت بهتری خواهیم داشت.
داود کریمی مدیرامور سازمان و برنامهریزی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد شعب، دفاتر، دستگاه های ATM،POS وPinpad، وضعیت نیروی انسانی و سایر شاخص های استان کرمان عنوان کرد: راهاندازی باشگاه مشتریان، ساماندهی شعب، ایجاد باجههای جدید، فروش اموال و املاک تملیکی، مکانیزه کردن درجهبندی شعب، آموزش رؤسای شعب و کارگزاران، خرید تجهیزات سختافزاری، توسعه و ارتقاء شعب و دفاتر، اجرای طرح جامع IT، یکپارچهسازی نرمافزاها و تقویت نظارت سیستمی از مهمترین برنامههای بانک در سالجاری می باشد.
داود قزلباش مدیرامور اعتباری و سرمایهگذاری هم در ادامه این جلسه گفت: در حوزه اعتبارات اقدامات خوبی توسط استان کرمان صورت گرفته و منابع و مصارف آن درحدمطلوب می باشد.
وی با ارائه گزارشی از وضعیت تسهیلات، منابع به صندوق قرضالحسنه، منابع و تسهیلات صندوق توسعه ملی و چکهای صادره و عودتی، بر رعایت بهداشت اعتباری تأکید کرد و افزود: محل ایجاد درآمد بانک شعبها هستند و در حوزه اعتبارات EPS برای پستبانک ایران بسیار مهم و حیاتی است که بایستی تلاش و کوشش خود را در این زمینه بیشتر کنیم.
محمود شیردل مدیر امور شعب و مناطق نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شعب و دفاترخدمات بانکی گفت: به دنبال کیفیسازی دفاتر هستیم چون ظرفیت و ساختار پستبانک ایران خدماتی است. البته در این راه هدف اصلی ما تأمین منافع اجتماعی و رفع مشکلات مردم در نقاط محروم و روستائی است.
وی درادامه توصیههای لازم درخصوص شفافسازی آمارها و نظارت دقیق بر عملکرد دفاتر را به رؤسای شعب ارائه کرد.
آرش شهرکیکیا مشاورمدیرعامل و مدیرکل دفتر مرکزی حراست هم با اشاره به رضایت مردم از پستبانک ایران گفت: این بانک توانسته است با تشکیل صندوق تأمین مالی خرد روستائی زمینه مشارکت مردم برای سرمایهگذاری را فراهم نموده و با ارائه تسهیلات اشتغال زائی موجب رفع برخی مشکلات مردم و رونق اقتصادی روستاها شده است.
حسنشجاعی رئیس ادارهکل بازرسی و حسابرسی هم در این جلسه بر استفاده از روش های پیشگیرانه، نظارتی و کنترلی در همه شعب و دفاتر تأکید کرد و گفت: کارها باید به صورت اصولی و براساس شرح وظایف انجام شود و در این راستا لازم است اول احتیاط بعد اعتماد کنیم.
وی بر ترویج بخشنامه خوانی و ارائه آموزش مستمر تأکید کرد و اظهارداشت: رؤسای شعب باید شکارچی لحظهها باشند و بر دفاتر نظارت دقیق و مستمر داشته باشند.
سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی هم در این جلسه ضمن ارائه گزارش های لازم بر ایجاد همدلی و گسترش همکاری برای اعتلای بانک تأکید نمود. 
علیرضا مختاری مدیرشعب پست بانک استان کرمان در ابتدای در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد شعب و دفاترخدمات بانکی به تشریح فعالیت های عمده استان پرداخت و گفت: افتتاح حساب صندوق توسعه حمایت از بخش کشاورزی، گسترش همکاریها با آب و فاضلاب، افزایش منابع استان و افتتاح 5 باجه در ادارات و نواحی پستی از مهمترین آن می باشد.
وی در ادامه گزارشی از وضعیت عملکرد پستبانک استان در سال 93 از جمله؛ روند جذب سپرده، ترکیب منابع، منابع صندوق قرضالحسنه، روند مازاد نقدینگی، ترکیب مصارف، درآمد و هزینه و مطالبات معوق ارائه کرد.
همچنین در ادامه این جلسه محمدعلی باقری رئیس شعبه رفسنجان به‌عنوان نماینده شعب استان به همراه مسعود مرادی رئیس دایره دفاترخدمات بانکی استان به عنوان نماینده واحدهای ستادی، ضمن بیان دیدگاه و پیشنهادها، مشکلات مربوطه را نیز مطرح نمودند که درپایان توضیحات لازم از سوی مدیران مربوطه به آنان ارائه گردید.
گفتنی است: رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل به اتفاق هیأت همراه از واحدهای ستادی، شعب مرکزی و قدس کرمان و دفتر خدمات بانکی شرفآباد بازدید و گفتگوی صمیمی با کارکنان آن داشتند که طی آن عادل رزازپور کارگزار دفترمذکور ضمن تشریح خدمات قابل ارائه در این دفتر، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات دفتر را ارائه کرد.
شایان ذکر است: در همین راستا دفترخدمات بانکی روستای فرح‌آباد شهرستان کرمان نیز با حضورمحمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مسئولان پست بانک ایران، مقامات محلی، مدیران و اهالی روستا افتتاح و به بهرهبرداری رسید.
 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 198
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران