به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی شرکت بیمه تجارت نو، نیما نوراللهی مدیرعامل شرکت در این جلسه که در محل بیمه مرکزی و در دومین رویداد «سه شنبه های نوآورانه و فناورانه» برگزار شد، تاکید کرد که بیمه تجارت نو محصولات نوین خود را با توجه ویژه به نیازهای مشتریان طراحی می کند.
او طراحی محصولاتی چون بنوشاپ، اپلیکیشن بنو و سامانه هوش تجاری تجارت نو را از مهمترین اقدامات شرکت در این حوزه خواند و تاکید کرد: تحول دیجیتال در شرکت بیمه تجارت نو به یک فرهنگ تبدیل شده و این فرایند متوقف نخواهد شد.
رئیس کل بیمه مرکزی نیز در این جلسه با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط این شرکت در راستای تحول دیجیتال، گفت: توجه کردن به نیاز مشتری، مهم ترین پارامتر در طراحی محصولات نوین شرکت بیمه تجارت نو بوده است.
مهندس مجید بهزادپور توجه به حقوق مشتریان در صنعت بیمه را بسیار مهم خواند و ادامه داد: حرکت شکل گرفته در صنعت بیمه به منظور ایجاد تحول در فرایندها، چشمگیر است و بیمه گران در حوزه تحول دیجیتال، پیشتازند.
در این جلسه، جمعی از مدیران شرکت بیمه تجارت نو، گزارشی از اقدامات انجام گرفته در حوزه های محتلف تحول دیجیتال را تشریح کردند.
همچنین کتاب تکافل و قراردادهای هوشمند در صنعت بیمه به قلم نیمانوراللهی، سعید ابراهیم زاده مشاور مدیرعامل در امور حقوقی و قراردادها و فرزانه سلیمانی مدیر ریسک و اکچوئری بیمه تجارت نو، رونمایی شد.
مشروح گزارش این جلسه، منتشر خواهد شد.