به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، مصطفی زندی رئیس شورای هماهنگی روابط عمومیهای صنعت بیمه در نشست دیروز این شورا که در بیمه پارسیان برگزار شد با اعلام این مطلب گفت: صنعت بیمه باید در زمینه تبلیغات و اطلاعرسانی، رویکردهای جدید مشارکتی را در قالب پروژههای بزرگ دنبال کند.
وی افزود اظهارات مدیران عامل صنعت بیمه حاکی است که طرحهای مشترک این صنعت با هدف فرهنگسازی و کاهش تلفات ناشی از حوادث جادهای و همچنین آشنا سازی مردم بر مباحث بیمهای میتواند اثر بخشی بالایی داشته باشد.
او گفت: رئیس کل بیمه مرکزی بر اجرای طرحهای هماهنگ فرهنگسازی تأکید جدی دارد و همین موضوع از سوی مدیران عامل شرکتها نیز در قالب طرح مشترک همکاری با صدا و سیما و مجموعه های بزرگ فرهنگی و آموزشی از طریق سندیکای بیمهگران ایران در حال بررسی است. گفتنی است در این نشست مدیرعامل شرکت بیمه پارسیان نیز بر موضوع یکپارچهسازی برنامههای فرهنگی و ترویجی صنعت بیمه تأکید کرد و گفت این موضوع در شورای عمومی سندیکا با طرح همکاری صنعت بیمه با صدا و سیما در حال پیگیری است.