به گزارش بانک و صنعت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه دکتر آیت الله ابراهیمی در بازدید از شعب پیروزی (قوامین سابق) و نبرد (مهراقتصاد سابق) ضمن اشاره به اجرای برنامه های حوزه فناوری اطلاعات بانک سپه در شعب سراسر کشور، یادآور شد: به روزرسانی سامانه ها و سیستم های بانک سپه نباید در خدمات رسانی مطلوب به مشتریان خللی ایجاد کند.
وی ضمن قدردانی از همراهی و شکیبایی مشتریان بانک سپه از تمام همکاران خود به ویژه در واحدهای صف خواست با سعه صدر مشتریان را راهنمایی کنند.
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به لزوم افزایش فعالیت های بازاریابی درون و برون شعبه ای گفت: این بانک با تقویت و ارتقای دانش شغلی کارکنان به ویژه روسای شعب در سراسر کشور زمینه عرضه خدمات و محصولات جدید بانکی با کیفیت تر و آسان به مشتریان علی الخصوص مشتریان بزرگ و حقوقی را فراهم خواهد کرد.
وی افزود: بانک سپه با به روزرسانی سامانه ها و سیستم های و توانمندسازی نیروی انسانی به مشتریان در سراسر شعب خود تمام خدمات بانکی را به صورت یکپارچه و یکسان عرضه خواهد کرد.
در این دیدار دکتر ابراهیمی ضمن گفت وگوی صمیمی با کارکنان و بررسی عملکرد شعب پیروزی (قوامین سابق) و نبرد (مهراقتصاد سابق) به رفع مشکلات حوزه نیروی انسانی بانک تأکید کرد.
حسین صفری، مدیر امور ناحیه یک، سیدعلیرضا هاشمی، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، محمد جوادی، مدیر شعب منطقه دو تهران و محمدرضا سراجی پور، رئیس اداره کل حوزه مدیریت عامل و هیئت مدیره بانک سپه دکتر ابراهیمی را در این بازدید همراهی می کردند.