به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری در این مراسم اقدامات و فعالیت های سال 95 هر واحد ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از آن رئوس اقدامات سال 96 تبین و برنامه ریزی شد.
بر اساس این گزارش مدیر عامل بانک گردشگری نظرات خود را در مورد برنامه های پیش روی هر واحد ارائه کرده و عنوان کرد: طراحی خدمات و محصولات جدید ، مشتری مداری، مسئولیت های اجتماعی فعالیت هایی بود که در سال 95 در اولویت قرار گرفته و باید در سال آینده نیز در کنار سایر برنامه ها با قوت بیشتری به آن پرداخته شود.