پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226191 تاریخ : 1395/07/11-17:20:22
,2,
مراسم معارفه رئیس اداره کل رفاه و درمان برگزار شد

مراسم معارفه رئیس اداره کل رفاه و درمان برگزار شد

مراسم معارفه مهدی لطیفی سرپرست جدید و تودیع محمد توکلی رئیس سابق اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران با حضور محمود شایان عضو هیأت مدیره، حسین‌ بارانی سرپرست معاونت منابع انسانی، حسن شهرآشوب رئیس اداره کل سرمایه انسانی و جمعی از مسئولان و کارشناسان اداره کل رفاه و درمان و بیمارستان بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک ملی ایران ,  در این مراسم شایان طی سخنانی اظهار داشت: مدیریت خدمات درمانی و رفاهی از مباحث بنیادی و از بخش‌های حساس، مهم و حیاتی در سازمان است و نقشی بسیار بزرگ و حساس در شکل‌گیری بینش و رضایت همکاران از مجموعه دارد و به عبارت دیگر هر قدر عملکرد این اداره در بخش‌های رفاهی و درمانی بهتر باشد، به همان میزان رضایت همکاران شاغل و بازنشسته از مجموعه بانک ملی ایران بیشتر خواهد شد. وی گفت: افزایش تمهیدات رفاهی و ارائه خدمات درمانی باعث بالا رفتن انگیزش و بهره‌وری کارکنان می‌شود و این اداره باید با برنامه‌ریزی منظم و دقیق و برای بالا بردن کیفیت ارائه خدمات به همکاران، از بهترین مشاوران و کارشناسان مجرب بیمه استفاده نماید. 

شایان افزود: اداره کل رفاه و درمان وقتی موفق است که یک همکار بیمار در زمان بیماری‌ فقط به فکر بیماری خودش باشد نه به فکر چگونگی درمان، چرا که چگونگی درمان را باید اداره کل رفاه و درمان پیش‌بینی کند.
 وی در پایان گفت: این اداره یکی از ادارات تخصصی بانک است و همکاران شاغل در آن باید این اهمیت و حساسیت را مد نظر قرار دهند. 
بارانی نیز در ادامه مراسم اظهار داشت: اگر خدمت‌رسانی در اداره حساسی همچون اداره کل رفاه و درمان به خوبی صورت بگیرد، رضایت همکاران بیشتر خواهد بود. 
وی افزود: چشم همه همکاران شاغل و بازنشسته به این اداره است و عملکرد این اداره هر چه بهتر باشد شیرینی و حلاوت آن کام همکاران را شیرین‌تر خواهد کرد و در واقع همه همکارانی که در این اداره خدمت می‌کنند به دلیل اینکه عملکرد مطلوب آنها رضایت دیگران را در پی دارد، می‌توانند از خود باقیات و صالحات به جا بگذارند و با جلب رضایت بندگان خداوند، رضایت خدا را نیز کسب کنند. 
در ادامه مراسم لطیفی سرپرست جدید اداره کل رفاه و درمان که حکم انتصاب خود را از شایان عضو هیأت مدیره بانک دریافت کرد، گفت: این وظیفه اداره کل رفاه و درمان است که با عملکرد خوب شرایطی را به وجود بیاورد که در شأن همکاران زحمتکش و بازنشستگان عزیز باشد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 198
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران