پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496299 تاریخ : 1398/10/18-17:52:54
,3,
مدیریت زمان مشتریان با ارائه خدمات نوین بانکی

مدیریت زمان مشتریان با ارائه خدمات نوین بانکی

موسسه اعتباری کوثر با توسعه خدمات نوین خود در عرصه بانکداری الکترونیک اقدامات ویژه ای برای مدیریت زمان مشتریان انجام داده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه؛ رویکرد کوثر همزمان با توسعه ساختارهای بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات گسترده تر به هموطنان گرامی، بر تقویت و ارتقاء کیفی این خدمات با لحاظ نمودن ویژگی استمرار و پایداری سرویس ها و افزایش ضریب امنیتی آن استوار بوده است.

بر اساس این گزارش، موسسه کوثر با تاکید بر گسترش فناوری‌های نوین و فراهم‌سازی زمینه‌های ایجاد بسترهای خدمات الکترونیک نسبت به توسعه زیر ساخت ها و ابزار الکترونیکی به صورت متوازن و همه جانبه اقدام نموده است که نتایج این توسعه شامل  2976 دستگاه خودپرداز و بیش از 46 هزار پایانه فروشگاهی است.

بر اساس این گزارش؛ مشتریان محترم می توانند با مراجعه به آدرس www.kosafci.ir و یا تماس با سامانه پاسخگوی کوثر به شماره 42830-021  از خدمات الکترونیک موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه اطلاعات بیشتری کسب نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران