پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354152 تاریخ : 1397/05/21-17:37:39
,15,
مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از منطقه پستی شمال بازدید کردند

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از منطقه پستی شمال بازدید کردند

معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به همراه اعضای هیئت مدیره از ناحیه مفتح واقع در منطقه پستی شمال تهران بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در جریان این بازدید که احمدی معاون فنی و بازرگانی و مدیران این حوزه نیز مدیرعامل را همراهی می کرد، مهندس نعمتی اهمیت توزیع مرسولات بویژه مرسولات خرید و فروش اینترنتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با تلاش و اهتمام همه جانبه در جهت افزایش ترافیک، اولویت قرار دادن دقت و سرعت در فرایند توزیع مرسولات؛ می توانیم بیش از پیش اعتماد و رضایت عمومی را کسب نماییم.

وی با اشاره بر اهمیت ساماندهی نیروی انسانی متناسب با شرح وظایف، کوچک سازی و چابک سازی ستاد مناطق، افزود: توانمند سازی و آموزش کارکنان و رعایت توازن در بکار گیری آنها می تواند نقش موثری در افزایش بهره وری کل شبکه داشته باشد.

معاون وزیر بهبود کیفیت و سرعت در توزیع انواع مرسولات، بویژه مرسولات عادی و قبوض را از دیگر انتظارات شخص وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و  مدیران ارشد شرکت از واحدهای اجرایی عنوان کرد و گفت: توجه بیشتر به اهمیت این دسته از مرسولات و اهتمام در توزیع به موقع و مطلوب آنها؛  می تواند نقطه قوت شرکت ملی پست در مقایسه با سایر خدمات رسان های حوزه پست باشد.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر مدیران در رسیدگی به مسایل و مشکلات کارکنان، بویژه کارکنان بخش توزیع شد و اظهار داشت: در سایه تقویت همدلی و مشارکت تمامی کارکنان می توانیم شاهد پستی سرآمد و عرضه کننده خدماتی قابل رقابت باشیم.

مهندس نعمتی در جریان این بازدید با چند تن از مشتریان نیز به گفت و گو پرداخت و کمیت، کیفیت و سرعت خدمات رسانی در واحدهای پستی را مورد پرسش قرار داد و در ادامه توصیه های در این خصوص به مسئولان و کارکنان حوزه های اجرایی ارایه داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 208
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران