پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279852 تاریخ : 1396/02/31-18:33:35
,2,
مدیرعامل بانک ملی ایران خبر داد: طراحی برنامه ویژه برای ارتقای رضایت مشتریان

مدیرعامل بانک ملی ایران خبر داد: طراحی برنامه ویژه برای ارتقای رضایت مشتریان

مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم ارتقای نظام مشتری مداری در این بانک تاکید کرد و گفت: برنامه ویژه ای برای این منظور طراحی شده که به زودی اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در جمع روسای شعب مستقل و ممتاز تهران و استان های این بانک با اشاره به این که وصول مطالبات معوق و جذب منابع جدید و ارزان قیمت در اولویت بانک است، اظهار کرد: امسال افزایش سود، به صورت ویژه در دستور کار بانک ملی ایران است. 

به گفته وی، بانک ملی ایران توجه ویژه ای به صدور ضمانتنامه ها خواهد داشت، چون این موضوع می تواند به خوبی منابع ارزان قیمت را به سمت بانک روانه کند. 
وی در ادامه به لزوم خدمت رسانی متمایز به مشتریان ویژه بانک اشاره و خاطرنشان کرد: مشتریان ویژه لزوما مشتریان حقوقی بزرگ نیستند، بلکه مشتریان دارای سپرده های کلان، پیمانکارانی که از بانک ملی ایران ضمانتنامه می گیرند و شرکت های بزرگ خوش حساب باید مد نظر ما باشند. 
حسین زاده با تاکید بر لزوم ارائه خدمات خاص و سریع به این مشتریان، گفت: باید افرادی به طور مشخص در شعب مشغول خدمت رسانی به این مشتریان باشند و حتی در ساعات غیر اداری نیز خدمات دهی به مشتریان ویژه نباید تعطیل شود. مدیرعامل بانک ملی ایران بر آموزش کارمندان شعب درباره خدمات رسانی به مشتریان ویژه تاکید و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت «بام» و سایر امکانات غیرحضوری برای خدمت رسانی به مشتریان ویژه باید در اولویت باشد. 
وی با تاکید بر این که افزایش خدمت رسانی به مشتریان ویژه، یک طرح ملی است و همه شعب باید به عملیاتی کردن آن اهتمام کنند، اظهار کرد: آن چه امروز در نظام بانکی حرف اول را می زند، تمایز در ارائه خدمات است و بانک ملی ایران در این راستا حرکت خواهد کرد. 
حسین زاده همچنین در پایان به افزایش سرمایه 100 در صدی بانک ملی ایران، کاهش قابل توجه نسبت مطالبات معوق به مانده تسهیلات پرداختی و نیز رشد سهم بازار بانک اشاره کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران