پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 657906 تاریخ : 1402/05/08-00:00:06
,3,
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از شهرک پتروشیمی مکران بازدید کرد

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از شهرک پتروشیمی مکران بازدید کرد

دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه تعدادی از مدیران بانک از شهرک پتروشیمی مکران در شهرستان چابهار بازدید کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این بازدید «دکتر احمدرضا کریمی» سرپرست معاونت امور استان ها و «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک، شمسی نژاد را همراهی می کردند.

«شمسی نژاد» با اشاره به اینکه یکی از اهداف پتروشیمی نگین مکران اشتغالزایی و بهبود تولید در این زمینه است، گفت: با توجه به حضور 2400 نیروی فعال در شهرک پتروشیمی مکران، طرح های اعتباری بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند بستر مناسبی را برای همکاری دو جانبه فراهم کند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن بازدید از واحدهای مختلف پتروشیمی با سرمایه گذاری هلدینگ های شستان، پتروفرهنگ، گسترش انرژی پاسارگاد و باختر و شرکت پلیمر پوشینه و همچنین زیرساخت های صنعتی و غیرصنعتی این شهرک مربوط به اجرای پروژه های آبگیر و آب شیرین کن، خطوط انتقال آب و محصول، مخازن ذخیره سازی در بندر شهید بهشتی چابهار، در جلسه با مدیران ارشد آن ها به بررسی زمینه های مختلف همکاری دوسویه پرداخت.
با توسعه خدمات غیرحضوری، مراجعه به شعبه کاهش می یابد
بازدید از شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در چابهار برنامه دیگر شمسی نژاد در سفر به چابهار بود. مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در دیدار با رئیس و کارکنان این شعبه وضعیت عملکرد شعبه را بررسی کرد.
«شمسی نژاد» با تأکید بر استفاده از خدمات غیرحضوری بانک، اظهار داشت: با توجه به استقبال روزافزون مشتریان و مردم از همراه بانک «مهریران»، خدمات غیرحضوری نیز باید روندی رو به رشد را طی کند.
وی بیان کرد: افتتاح حساب آنلاین، پرداخت وام آنلاین و... از جمله خدماتی است که ضمن کاهش مراجعه حضوری مشتریان، سهولت دسترسی به خدمات بانکی را فراهم می کند.
شایان ذکر است شعبه چابهار در سال 1387 افتتاح شده و تا کنون بیش از 19هزار فقره وام قرض الحسنه پرداخت کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران